AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

17 Ekim 2015 Cumartesi

ATÖLYE 3 ELMA'NIN GÜZEL ETKİNLİĞİ İÇİN

ATÖLYE 3 ELMA, BİR DEVLET HASTANESİNDE DOĞUM YAPAN ANNELERE VE BEBEKLERİNE HEDİYE ETMEK ÜZERE, BEBEK BATTANİYESİ YAPALIM DİYE GÜZEL BİR ETKİNLİK DÜZENLEMİŞ. NEYSE Kİ SEVGİLİ MİRAY HANIM SAYESİNDE ZAMANINDA HABERİM OLDU, YETİŞTİREBİLDİM.
SEVGİLİ ANNE VE BEBEK GÜLE GÜLE KULLANSINLAR. MUTLU, SAĞLIKLI, İNSANLIĞA FAYDALI BİR BEBEK YETİŞTİRİLMESİ DİLEKLERİMLE...





.

4 yorum:

  1. Emeğinize sağlık ,çok güzel olmuş. Sahip olan bebek çok şanslı.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş .bayıldımmm.hem ne güzel bir amaç için olmuş.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Örmesi çok kolay ve zevkli. Kalın yün ve tığ ile de çabucak bitiyor. Bunu örerken kaptırmışım, epey büyük oldu. TV karşısı battaniyesi gibi :)))

      Sil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?