AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

22 Mayıs 2011 Pazar

KELEBEKLER

Baharın son günleri. Yakında çatır çatır yanacağız. Ama hâlâ bahar, keyfini çıkarmak lazım, etkilerinden yararlanmak lazım.
Çiçek yaptım, böcek yaptım, yaprak yaptım... eee... ne eksik? Kelebek.







15 yorum:

  1. çok güzel omuşlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim. Çok yaratıcı ve çok başarılı eserler.

    Ortak noktamız o kadar çok ki :))
    nesiadesign.blogspot.com
    olicano.blogspot.com

    Sevgiler,
    Ayşen

    YanıtlaSil
  3. Çok naif olmuş, aynı sahici kelebek gibi de kırılgan duruyorlar. ortadaki kelebeğin rengini bir önceki lalelerde düşündün, canlı ve hoş olur değil mi? Ellerine yüreğine emeğine sağlık her daim...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Ayşen Hanım.
    Hemen geliyorum bloglarınıza.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Fiamma. Aslında pembe karanfilde de, pembe lalede de aynı renkleri kullandım ortadaki kelebekle. :)

    YanıtlaSil
  6. çook ama çok beğendim nihaş hanım elelrinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. nihal hanım tebrikler yine döktürmüşsünüz.çok güzel olmuşlar gerçekten.osmanlı serisinin devamını da çok beğendim.iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  8. elime almak,hatta saçıma takmak istedim.
    ellerine sağlık.allah ilhamını artırsın canım.

    YanıtlaSil
  9. eline sağlık allah ilhamını artırsın canım benim

    YanıtlaSil
  10. nihal hanım bende sizin yaptıklarınıza hayran hayran bakıyorum şu an. yorumunuzdan sonra blogunuzu keşfettim. özellikle de kelebekli işizin olduğu yazınıza yorum bırakmak istedim. yakın takipçinizim artık. sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. Olağanüstü.Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  12. saatlerdir sayfanızdayım bir türlü ayrılamıyorum bu kadar güzelliği bir arada hiç görmemiştim elinize yüreğinizi sağlık çok tandır gerçek bir sanat görmemiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne büyük iltifatlar bunlar, teşekkür ederim Ülviye Hanım

      Sil
  13. asla iltifat değil çok gerçek sanatkarsınız yazdıklarımı çok az buluyorum sizi bulduğum için çok mutluyum saygılarımla güzel geçeler

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?