AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

5 Temmuz 2012 Perşembe

Nivva Facebook'da

Nivva FAcebook'da
Facebook'da Nivva adıyla, sadece çalışmalarımı sergileyeceğim yeni bir sayfa açtım. 
Facebook üzerinden arkadaşlarıma davet gönderdim, ama bazı arkadaşlarıma gitmemiş, bunu telafi ederken de bazı arkadaşlarım bir kaç kez davet almışlar. Bu durumu nasıl aşmam gerektiğini bilmiyorum. Fazla sayıda davet gönderdiğim arkadaşlarımı bayılttıysam özür dilerim. Beğenen arkadaşlarıma tekrar teşekkür ederim.
Siz eğer davet gelmeyenlerdenseniz, bir uğrayıp göz atarsanız sevinirim, hele bir de beğenirseniz oooh değmeyin keyfime :)

5 yorum:

  1. Girdap boncuk bişeysi nereye gitti?:))

    YanıtlaSil
  2. Videoları yüklerken hata veriyor. Youtube'a yükledim, onun da sadece linkini yazabiliyorum buraya. Burada youtube bağlantılı video gösteremiyorum, beceremedim.

    Adresi şu: http://www.youtube.com/watch?v=bB6gRcAvoKQ

    NAsıl yapacağımı bilen var mıııı?

    YanıtlaSil
  3. bana da gelmedi ya bende üzülmüşüm beni arkadaş listene almadın diye şimdi rahatladım az sonra youtubeden bakacağım bekle:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevdoş'cuğum, videoyu sevgili ozgrkdn sayesinde yüklemeyi başardım, yeni yayında var. Artık taaaa youtube'a gitmene gerek kalmadı. Beğendiğine sevindim.
      FAcebook'da açtığım Nivva sayfam için, bütün arkadaşlarıma davet gönderdim, baktığımda bazıları aktif kalıyordu, onlara tekrar tekrar gönderdim, ama hâlâ bazılarına gitmedi ve şimdi hiç aktif görünen olmadığı için yeni gönderi de yapamıyorum. Ne yapmak gerektiğini de hiç bilmiyorum. Sana bu özel davet olsun :)Bir ara uğrayıp beğenirsen çok sevinirim.

      Sil
  4. öğretmenim canım benim baktım harika çok güzel anlatıyorsun emeğine kurban

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?