AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

19 Kasım 2012 Pazartesi

ARTIK DİKİLİ BİR AĞACIM VAR :)

Blogumun konsepti sapıttı iyice.  Eee ne yapayım üretim yok, bari ne yaptığımı yazayım dedim :)
Geçtiğimiz hafta sonu sevgili arkadaşım Kurtuluş'a gittik.Hatırlarsınız facebookda köpekleri ile ilgili paylaşımda bulunmuştum. Sağolsun pek çok arkadaş, paylaşarak destek verdi, Mama gönderen oldu. Fıstık gibiler :) Ah bir de yuva bulabilsek.
Gezi yazısı yazmak ayrı bir yetenek, ben iyi değilim o konuda. En iyisi resimli anlatım :)
Bu kocaman narenciye azmanının adı ağaç kavunu. O kadar güzel ki. Okşama arzusu veriyor.
İşte sevgili dostum Kurtuluş. 9 Eylül'de doğduğu için adı Kurtuluş. Öylesine İzmir'li yani :)

İşte o fıstıklardan biri.

Bir elimde kazma, öbüründe kürek. Banu temel atmaya mı gidiyorsun diyor :)
Hayır efendim ağaç dikmeye gidiyorum. 

Sadece seyretmekle olmaz di mi ama, kazma vurmuşluğum da var yani.


İşteeeee ağacımın kökleri toprağa kavuşuyor.

Eh işi ehline teslim etmek lazım. Kurtuluş'a köyde en çok yardım eden Balı Bey asıl işi yaptı.

Bu da Haluk'un ağacı. O da kazma salladı, hemde çukurun tamamını kendisi kazdı.

Kenarlar dolduruldu.

Balı Bey'le Kurtuluş'un çok eski arkadaşı Ali İhsan  teftişte.


Can suyu da verildi. Aaaa benim can suyu resmim nerdeee?


Ağacımın çevresini de süsledim. Benim ki olduğu belli olsun di mi ama :) Kurtuluş'a rica ettim, yılbaşında süsler asacak. Ruhumun rüküşlüğü ağacımda yaşasın :)))


7 yorum:

  1. :)sevsinler sizin rüküşlüğünüzü...tebrik ediyorum sizi nihal hanımcım.daha nice ağaçlara..

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel:) Ömrü uzun olsun ağacının:)

    YanıtlaSil
  3. oh oh kolay gelsin.... çok güzel bir duygudur ağaç dikmek bilirim=) ya bir sorum olucak ben nasıl blog açarım bilgilendirirmisiniz biraz teknıloji özürlüyüm sanırım=) masalimsin_nur_can@hotmail.com buradan ulasabilirsiniz şimdiden tesekkurler ( aslında bir blog açtım ama açamadım sanırım böyle süsleyemiyorum falan falan=) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sihirlieller den hobi, bu konuda ahkâm kesecek kadar bilgili değilim ama, süsleme ve renklendirmeleri "şablon"u açıp "özelleştir"i tıklayarak yönlendirileceğiniz bölümde yapabilirsiniz. Karıştıra karıştıra öğreniliyor. bloghocam.blogspot.com'u da incelemenizi tavsiye ederim, çok yararlı bilgiler bulacaksınız.

      Sil
  4. Ne hoş bir gün yaşamışsınız. Toprak başka bir şey. Bol bol ağaçlarınızın olması dileğimle.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?