AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

2 Kasım 2013 Cumartesi

SONBAHAR İÇİN KOLYE VE BİLEZİK

Uzun bir aradan sonra dün gece iki polimer kil parça yaptım. Bir tane daha var aslında ama onun montajı yapılmadı. Bu gece de onu bitiririm belki.
Yarın ilk kez bir hobiciler toplantısına gideceğim. Billur Hanım düzenlemiş, Hadi Bakalım grubu. Fidan - Filiz Hanım'ların toplantısı ile aynı güne denk gelmiş. Sadece birine gidebileceğim için ne yapacağım konusunda bir hayli zorlandım doğrusu. Sabah Anadolu yakasında çıkan bir başka program karar vermemi kolaylaştırdı. Bir daha ki sefere de Arnavutköy toplantısına gideceğim inşallah.
Bilim adamlarına sesleniyorum elinizi çabuk tutup şu ışınlanma meselesini bir an önce halledin.
Toplantıya gelen herkes, kendi yaptığı bir çalışmasını götürüyor, kura ile kim çıkarsa ona hediye ediyormuş.
İşte bu nedenle iki ayrı çalışma yaptım.Biri benim meşhur Çınar Yaprağım. Sonbahara da uygun olur diye düşündüm. Diğeri de çınar yaprağını yaparken aklıma gelen bir bilezik. O da renkleriyle sonbahar temalı.
Dilerim sahipleri beğenir.





8 yorum:

  1. Günaydın;Sizi gönülden kutluyorum.Daha önce seramikden yapılmış bu kadar güzel bir çalışma görmemiştim.Bileklikdeki ayrıntılara bayıldım.Renklerin birbiriyle uyumu mükemmel.Sabahın bu vaktinde gördüğüm en güzel resim.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel sözler, teşekkür ederim Hacer Hanım.

      Sil
  2. Ne güzel işler çıkarmışsın yine Nihal'ciğim, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülden'ciğim teşekkür ederim. Özlemişim killerimi. O hızla bir tane daha yaptım. Birazdan yayında olacak. Beklerim. :))

      Sil
  3. ahh niye aynı şehirde yaşamıyoruz yaa:) belkim bana çıkardı.ba-yıl-dımm.enfes olmuş yine ve her zamanki gibi imzanı atmışsın nihal hanımcım.ellerine sağlık ve iyi eğlenceler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay'cığım sen iste yeter ki. Şehir önemli mi? Hemen sana çıkabilir :))

      Sil
  4. kolye çok güzel olmuş bayıldım eline sağlık

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?