AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

12 Aralık 2013 Perşembe

FUARA KATILIYORUM

Kaybolmadım, sağ salim buradayım :)
Benim için çok uzun sayılacak bir süredir bloglardan ve facebooktan uzak kaldım. Ne bloglarınızı, ne yazılarınızı takip edemiyorum. Çok özledim sizleri çok.
Ama anlatacağım hak vereceksiniz.
Şimdi... normal insanlar bir fuara katılmadan önce daha küçük, süreleri daha kısa kermes, şenlik gibi organizasyonlara katılır tecrübe kazanır. Büyük bir fuara katılmadan bir kaç ay önce hazırlığını yapar, ürünlerini biriktirir filan sanıyorum. Ama benim neyim normal ki? Hiç bir tecrübem olmadığı halde, üstelik fazla ürünüm de yokken, 1 ay kala fuara katılmaya karar vermez miyim? Her yılbaşı arefesi tv.de haberlerini gördüğüm bir organizasyon vardı. Her gördüğümde imrenir, "önümüzdeki yıl boyunca hazırlanıp bu fuara katılayım" der, ama tembelliğime yenilirdim. Üretim açısından en kısır yılımı geçirmeme rağmen bu fuara katılmaya soyundum.
Yer de kalmamış, çok elverişli bir konumda bulunan 9 m2 lik bir stand, kiracısının vaz geçmesi nedeniyle boşalmış. Benim için fazla büyük bir yer, bölüp daha küçük m2 de veremiyorlar. Haluk "yaparsın" diye gaza getirince haydi deyip sözleşmeyi yaptık. Ama bir iki gün geçince orayı dolduramayacağımdan korktum. Üstelik bu denli tecrübesizlikle bir hayli büyük olan maliyetin altına girmekten çekindim. Fuar şirketi bana bir öneride bulundu. 6 m2 bir başka standı kiralamış olan bir hanım da benimle aynı tereddütlere kapılmış, bu standı bölemez misiniz diye sormuş, onların aklına da ben gelmişim. İyi oldu. Yani sonuç olarak 1,5 x 2 m.lik bir micro standım oldu.
Başladım çılgın bir tempoyla çalışmaya. Sadece üretimi yapıyorum başka hiiiiç bir şeye bakmıyorum. Sevgili koca koşturuyor, siparişlerimi alıyor, kartvizit, afiş, baskı vs yapıyor yaptırıyor.  Kardeşciğim "çok yorulup sinir yapacaksın, ben yardıma geliyorum" dedi, koşup Ankara'dan yetişti. Sabahtan sabaha kadar çalışıyoruz. İzmir'den 40 yıllık dostumuz Kurtuluş koştu geldi, Haluk'la beraber koşturuyorlar.
Hihhihiiiii çok komikiz yahu. Hepi-topu miniminnacık bir yerim var, ama ekip sağlam. Bakalım ne olacak. Ama kararlıyım, eğer bu sene "hah tamam" kıvamına gelirsek, bundan sonra düzgün çalışıp telaşsız bir çalışmayla böyle organizasyonlara katılmaya niyetliyim. 
Fuarın adresi ve planı aşağıda.
Rölyef taklidi yapan, kabartma dekupaj telefon kılıflarım ve polimer killerimle katıılıyorum. Resimlerini çekebildiklerim aşağıda. İlk modeller BURADA ve BURADA. Daha en az bir bu kadar daha farklı model kılıf daha yaptım. Pazar gününe kadar kılıf üretilecek. Sonra ayın 19'una kadar da yeni polimer kil tasarımlar yapılacak. Yolunuz düşerse uğrayın olur mu? Tanışır sohbet ederiz.
Yeni yılınızı şimdiden kutluyor, hepinize sağlıklı, çok mutlu, huzurlu, sevdiklerinizi özlemeye fırsat bulamadığınız bir yıl diliyor ve öpüyorum.

Resimlerin üzerine tıklayınca kocaman oluyorlar


Şu kırmızı minik kutucuk benim standım. Adı NİVVA.

SAKA KUŞU




BEYAZ LALE 


GECE SARMAŞIĞI 


REİS 


BEBEK FOK 


MISIR-2 


SİNCAP 


ATEŞ ÇİÇEĞİ 


KUTUP AYISI-1 


UYKUCU KEDİ 


LEOPAR 


TAHTA ATLAR 


KLEOPATRA 


KEDİNİN RÜYASI 


BUKET 


 GELİNCİKLER


KURTLAR VE MEHTAP

23 yorum:

  1. Nihal hanım size şimdiden başarılar diliyorum..sizinle tanışmayı cok istiyordum..inşallah fuarda görüşürüz...

    YanıtlaSil
  2. Nihal hanım size şimdiden başarılar diliyorum..sizinle tanışmayı cok istiyordum..inşallah fuarda görüşürüz...

    YanıtlaSil
  3. Nihal hanım size şimdiden başarılar diliyorum..sizinle tanışmayı cok istiyordum..inşallah fuarda görüşürüz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Leyla Hanım. Ne güzel olur tanışmak.

      Sil
  4. Hepsi birbirinden öyle güzeller ki...... Nihal'ciğim,tüm kalbimle başarılar ve kolaylıklar diliyorum.Gelincik ve Ateş çiçeği favorim,tuttum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sibel'ciğim. Kırmızı seviyorsun galiba :)

      Sil
  5. Hadi bakalım ,kolay gelsin.
    Bol müşteri hayırlı kazançlar.
    Sürpriz yapıp gelebilirim,çocuklar yılbaşı için davet edip duruyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaaan ne kadar güzel olur. Haydi gel gel :)

      Sil
  6. yaramazlık yapma orada ))
    kolay gelsin,bol satışlar olsun))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla şekerim orası Taksim'e, Gezi'ye yakın, kanımı kaynatmasınlar, uslu durayım :)))

      Sil
  7. başarılar, hepsi çok güzel. minnoş cadısı yattı koluma yazamadım ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Lale'ciğim. Minnoş'u da seni de öpüyorum

      Sil
  8. Nihal hanım ellerinize sağlık hepsi çok şık. umarım bol müşterili keyifli bir fuar olur sizin için.
    kolaylıklar dilerim...

    YanıtlaSil
  9. Muhteşem... Hi hi.. Ben demiştim. Oldu işte. Bunun devamı da gelecek. Hıç kuşkum yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dedin, ama böyle zor olacağını söylemedin. Öldüm yorgunluktan. Ama ekip sağlam pek eğleniyoruz. Bakınız sonraki yayın :)))

      Sil
  10. Nihal hanım başarılar dilerim,bol satışlar :)

    YanıtlaSil
  11. Telefon kılıflarınız harika olmuş.Ellerinize sağlık.Başarılar ve bol kazançlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  12. kılflarını zaten facede görüp hayran kalmıştım.muhteşemler ve eminim çok beğenilip satılacaklar.geçen yıl katılmıştım çok yorucuydu ama bir o kadarda keyifliydi.sana kolaylıklar diliyorum nihal hanımcım.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Alanay'cığım, pek yorucuymuş hazırlık safhası. Hele böyle yumurta kapıdayken karar vermek ancak acemilikten olur. Bu gün akşam itibarile kılıfları bitirdim. 1-2 gün de polimer kille bir şeyler yapacağım, artık ne kadar üretebilirsem. Heyecan, heyecan :)))

      Sil
  13. Hepsi de muhteşem olmuşlar, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?