AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

24 Mayıs 2014 Cumartesi

KABARTMA DEKUPAJLARIM CNR EV TEKSTİLİ FUARINDA SERGİLENİYOR

Yaptığım çalışmaların perde aksesuarı olarak dikkat çekeceğini kırk yıl düşünsem akıl edemezdim.
Efor Perde'den bir telefon geldi. Ahmet Bey. Polimer kil ile çocuk odaları için perde aksesuarı yapar mısınız dedi. Polimer kil buna pek müsait değil. Olur ama seri üretim olmaz. Dekupaj yapalım dedim. Çok açık fikirli, yenilik ve önerilere açık bir bey. Taleplerine uygun bir kaç numune yapıp gönderdim. Pek coşturucu iltifatlarla çok beğendiklerini belirtti. Ve Cuma akşam üstü arayıp, Çarşamba başlayacak fuara modelleri yetiştirebilir misiniz demez mi? Biraz sıkı çalışır yetiştiririm diye düşündüm. Aman allah bir de ne göreyim, hamur az kalmış, mümkün değil yetmez. Pazartesi 19 Mayıs, kargo şirketleri çalışır mı vs. vs. kabuslar...
Ama yaşasın Tahtakale Hobi Hayri Bey, yaşasın Aras Kargo. Pazartesi sabahı malzemelerim geldi. O ana kadar kesme biçme işlemleri de bitmişti.
Haluk beni çalışma odamdan çıkartıp salona konuşlandırdı, kendisi de geçti masanın bir başına. Taban fonlarını yapıştırdı, kat kat vernikleri attı, bitenleri balkona taşıyıp çabucak kurumalarını sağladı. Aslan koca.
Ama işte sevdiğim işi yaparken DUR düğmem bozuluyor, PAUSE desen o hiç yok zaten. Salı'yı Çarşamba'ya bağlayan gece bir kaptırmışım, saati filan unutmuşum. Bir ara Haluk'u gördüm karşımda, meğer saat sabah 8 olmuş :))))) Güldüğüme bakmayın, koca fena kızdı. Kendini hasta mı etmek istiyorsun diye fena fırça yedim. Ah şimdi bunu yazıyorum, Doruk'da okuyacak, bir fırçada ondan gelecek :))) Ama çok zevkli idi ne yapayım? Özellikle kendi çizimlerimi çalışmanın verdiği keyfi ben anlatamam ama siz anlarsınız, zira hepimiz aynı değil miyiz? İnek, İkiz balıklar ve Köpüş benim çizimim. Onların resimlerine iltimas geçtim, büyük büyük :))) Daha önce başka bir vesile ile onları yayınlamıştım.

Fuar 25 Mayıs Pazar akşamına kadar devam ediyor.





Yukardaki resimler ilk yaptığım numuneler.
Asıllarının resimlerini tek tek çekmeye fırsat olmadı.

Aşağıda toplu çekim var. Üstelik yeni modeller de var. Her biri çift üretildi.


Efor Perde'ye fuarda başarılar diliyorum. Fuarda çektikleri resmi gönderme nezaketleri için Ahmet bey ve Yalçın Bey'e teşekkürler.







11 yorum:

  1. Ben demiştim... Demiştim beeeennn... Nihal çok sevindim inan. BU DAHA BAŞLANGIÇ.. Ama var ya, sen bunları nasıl yaptın. Yani dekupajı nasıl yaptın. Askıları da mı sen renklendirdin.. Anlatsana yaww..

    YanıtlaSil
  2. Gülsüm'cüğüm inan senin desteğin çok büyük. Her zaman bu konuda beni yüreklendirdin.
    Dekupajı sen benden iyi bilirsin şekerciğim. Kabartmaları biraz farklı yapıyorum. Kenarlarını sıfırlıyorum, öylesi daha hoşuma gidiyor. Askıları ben yapmadım. Benim modellere göre renklendirdiler. Bundan sonraki çalışmalarda rustiklerin renklerini de ben belirleyeceğim, ona göre yapacaklar.

    YanıtlaSil
  3. Ayrıca diliyorum ki bir gün birlikte yaparız :))))

    YanıtlaSil
  4. I love all your work GORGEOUS beautiful !

    YanıtlaSil
  5. woow harika! basarilariniz daim olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Nihal hanım harikasınız.. çok güzel olmuşlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efser Hanım çok teşekkür ederim.

      Sil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?