AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

1 Haziran 2015 Pazartesi

MUTLULUK PAYLAŞINCA ÇOĞALIYOR.

Bunu sizlerle paylaşabildiğim için gerçekten mutluyum.
Sizlerle paylaşmayı çok istedim, çünki birlikte sevineceğimizi biliyorum.
Çok önemli uluslararası bir dergi bana ve çalışmalarıma iki sayfa ayırdı.
Büyük onur duydum, hem utandım, hem şımardım, ay bir tuhafım işte.
Resimleri büyük görmek isterseniz, üzerine tıklayın.



 

6 yorum:

  1. Geç bile kaldılar :) maşallah diyorum bu güzel bir sanat gölgede hiç mi hiç kalmamalı çok takdir ettim .

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler Nihal Hanım; her biri birbirinden özel ve gönüllere dokunan güzel işlerinizin; böyle taçlanması hiç şaşırtıcı olmadı. Göğsümüz en az sizinki kadar kabardı emin olun. İçtenlikle tebrik ederim.

    Sevgilerimle

    Nurdan

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel hemde uluslar arası bir dergi.Tebrikler.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?