AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

14 Ağustos 2016 Pazar

BİRAZ TOZ ALALIM

Sevgili blog,
Tozlandın, örümcekler bağladı seni.
Ah biliyorum, ama yeni bir şeyler üretmemiştim ki...
İşte geldim. Yaptım bir şeyler. Ve uyabilirsem, bir karar verdim. Haftanın 2 gününü polimer kile ayıracağım. Ama konser zamanları yapamayabilirim, şimdiden söylemiş olayım da, bozulma...

Kendime bir telefon kapağı yaptım. Hem de polimer kilden. Şimdiye dek hep kabartma dekupajla yapıyordum ya, hah işte bu farklı olsun, bakalım ne olacak dedim. Oldu valla.
Bak bakalım beğenecek misin...

Kuyruğun sahibini biliyorsun,  O olmadan resim çekilmiyor. Bari poz verse, o da yok.


Bu da bir sipariş. Kabartma dekupaj. Paris'i çok seviyor bu sevgili müşterim. Eiffel temalı kılıflar istiyor hep.






3 yorum:

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?