AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

28 Nisan 2018 Cumartesi

Yeni Bir Tarz

Yeni bir tarz çalışmaya başladım.
Hafif otantik bir kokusu var, özellikle bu renklerle.
Farklı renklerle de çalışacağım. Aklımda bir tablo var şimdilerde. Bakalım ne zaman biter.

Yine bir telefon kapağı ve kardeşim içim küpe. Asimetrik istedi.



5 yorum:

  1. mükemmel ,ellerinize sağlık Nihal hanım

    YanıtlaSil
  2. Cok guzeller..hangi marka kil kullanıyorsunuz ? Vede kil calismasının üzerine epoksi dökülebilirmi tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloga fazla uğramaz oldum maalesef,o nedenle sorunuzu da göremedim.
      Genellikle Fimo kullanıyorum, ama Sculpey ve ender olarak da Cernit de kullanıyorum.
      Renk oluşturmak için karışım yaptığımda da bu markaları birbirine karıştırmakta bir sorun yaşamıyorum.
      Epoksi dökülebilir, ben pek çok çalışmamda kullandım. Ve hatta vernik olarak da resin kullanıyorum. Hem camsı seramik bir görünüm alıyor, hem de kırılganlığı azaltıyor.
      Selamlar.

      Sil
  3. muhteşem olmuş herzamanki gibi

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?