AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

8 Ocak 2011 Cumartesi

KOLYE ve YÜZÜK YAPIMI

İki işi birden yapayım dedim. Hem basit bir cane (desen bloku), hemde bu cane'i kullanarak kolay bir kolye yapalım. Yeri gelmişken; her tür malzemeyi pek çok amaç için kullanabiliriz. Evi iyice gözden geçirin, bakın neler neler bulacaksınız.









5 yorum:

  1. Ne kadar güzeller. Bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. çokkk güzel ürünlerinizin satışını yapıyormusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet satış yapıyorum. Keşke adınızı da bilseydim :)

      Sil
  3. Nihal hanım merhaba. E-mail adresinizi alabilir miyim. Polimer kil ile bende uğraşıyorum birkaç sorum olacak.. Semra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semra hanım,
      İletişim bilgilerimde yazıyor. :)
      Selamlar

      Sil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?