AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

3 Ocak 2011 Pazartesi

İbret numunesi bir kaplama



İlk yaptığım desen bloklarından oluşan çalışmam. Ah ne hayal kırıklığı. Polimer kili elime alana kadar pek çok inceleme yaptım ama tecrübe başka şey. Ne çok şeye dikkat etmemişim meğer. Adamlar çeşitli amaçlar için farklı tür killer yapmış, farklı markalardan farklı sonuçlar elde ediliyor filan...Mesela burada hem sculpey, hem premo, hem fimo soft, hem de fimo translucent var. Bu çalışmada öğrendim ki premo ve sculpey cane (desen bloku) için pek uygun değil. Transparan hamur ile çalışmak çok farklı. Üstelik renk konusunda titiz olmama rağmen bu kaplamada fıttırmışım.renkler desenler pek alakasız. Bunu bir ibret numunesi olarak saklıyorum :)

2 yorum:

  1. belki tuhaf gelecek ama ben zıt renkleri çok seviyorum ,çok renklileri de.mesela mavi ve yeşil ikisi birlikte çok hoşuma gidiyor,sonra maviye kahverengi katarım muhakkak,sarıyı da giymeyi çok severim,demem o ki sizin beğenmediğiniz o çalışmayı ben çok beğendim.

    YanıtlaSil
  2. Buraya kadar geldim geri geri, hayran ayran seyrettim eserlerini, bu bir sanat ve sen bu sanatı haaaaarika uyguluyorsun, öppptümmm seni :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?