AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

25 Mart 2011 Cuma

BLOGUMA DOKUNDURTMAM

Çok sinirlendim çok. Hangi yasa Ahmet'in suçunun cezasını Mehmet'e çektirebilir?
Ama inat ettim dns ayarlarıyla filan oynamadım. Yediremedim kendime arka kapıları.
Oturduk kardeşimle bu videoyu hazırladık. Facebook'ta bloguma dokunma sayfasında yayınladım.
Zülal'cim şarkının sözlerini yazdı ve seslendirdi. Ben de animasyonu yaptım.
Aslında çok eğlenceli bir çalışma oldu.
O ilkel paint programıyla çizgi film yapan tek kişi benim herhalde :)
Keşke böyle olumsuz bir olay yerine, güzel birşeyler için yapmak kısmet olsaydı bu çalışmayı.

2 yorum:

  1. sevgili Nihal;On Marifette imzanı nasıl yazacağını postane den yazdım hata verdi gitmedi yorumda yazdım yine aynı oldu bari buraya yazayım.
    Hesabima gir değiştir yazısını tıkla
    çıkan sayfada imzanız var orayı tıklayınca çıkan kutuya
    <a href="http://nihalerpeden.blogspot.com// >Nihal Erpeden</a>
    buradan kopyalayıp yapıştır.
    Yorumun altında göründüğünde tıklayınca linke gider
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Valla Nalan'cım de desem bilmiyorum. Gerçekten zahmetleriniz için çok teşekkür ederim. Yazdıklarınızı uyguladım.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?