AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

29 Mart 2011 Salı

KOLYE UÇLARI (PENDENTIF)

Bu aralar elim sadece kolye ucu yapmaya gidiyor nedense. Plansız projesiz oturuyorum masaya, artık ruh halim hangi renge uygunsa, elimden ne çıkarsa. Zaten bunları ben yapmıyorum, ellerim yapıyor :) Devamı da gelecek, şu anda fırın tepsisinin dolmasını bekleyen 12 tane daha var.











  

7 yorum:

  1. Ellerinize emeğinize sağlık, nedretciğim yönlendirmişse zaten hoştur diye diye keyifle gezdim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Fiamma, hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil
  3. Harikalar ben de fimo almıştım hevesle ama beceremedim ilk denemelerim bloğumda vardır vernikleyemedim de çok moralim bozulmuştu halbu ki ne de heveslerim vardı ben de böyle şeyler yapabilmek istiyorum ve bunun için ben de dilekçe vericem belki 72 saat iş görür

    YanıtlaSil
  4. Eminim yaparsınız bırakmayın peşini.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ,Şekil verdikten sonra parlaklığı nasıl sagliyorsunuz nasıl yapılıyor. Anlatirsaniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke isminizi bilip hitap edebilseydim.
      Parlak olmasını istediğim çalışmalarımda, vernik yerine resin döküyorum. Çok inceçalışmalarda dayanıklılığı da sağlıyor.
      Selamlar.

      Sil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?