AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

24 Mayıs 2011 Salı

BİR FITTIRMA SONUCU DAHA :P

Fıttırmalarım ve çatlamalarım  konusunda cesaret vermiştiniz ya, işte sonunda ipin ucu hepten kaçtı.
Ama polimer kilden ciddi bir tablo yapmayı da düşünmüyor değilim. Hep takı türü şeyler yapmaya mecbur muyum?... Değilim. Ama geçişi keskin değil degrade yapayım. Önce tablo formunda kolye ve küpe olsun, sonra gerçek tablo gelir.


6 yorum:

  1. ben çok sevdim,bunu da kelebekleri de.

    YanıtlaSil
  2. tum blogu okumaya oldukca iyidir

    YanıtlaSil
  3. ne güzel düşünmüşsünüz çok da güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  4. bu adsız bana da yazmış,kim ola ki?
    Resin ve kuru yaprak ne güzel birleşmiş.
    İstanbula geldiğimde seni tanımak isterim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Hepinize teşekkürler.
    Ben de çok sevinirim Nalan'cığım

    YanıtlaSil
  6. Çok hoşlar, renkler de çok hoş. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?