AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

22 Mayıs 2011 Pazar

OSMANLI SERİ DEVAM (KARANFİLLER)

İlham amca beni terk etti :( Bir sürü çizim yaptım, sümbül hariç hiçbirini  beğenmedim. O da Osmanlı seriye zorlamayla girdi. Ben de daha önce çizdiğim formların varyasyonlarını yaptım.
Resin dökülmüş hallerinin resimlerini iyi çekemiyorum, detaylar kayboluyor. (Onun da bir püf noktası vardır elbet. İnternette araştırıp öğreneceğim.  Ömür biter öğrenmek bitmez :D ) O nedenle resin öncesi ve sonrası resimleri birlikte yayınlıyorum.

Altın Karanfil
Metalik altın, bakır ve bir sürü renk karıştırarak oluşturduğum metalik yeşil kullandım.



Sarı Karanfil
Yapraklar için; varakla karıştırılmış metalik yeşil, çatlatılmış varak, karanfil için; özellikle kaba bıraktığım skinner blend bulleye cane kullandım. (Laf arasına yabancı sözcükler sıkıştırmayı sevmem ama, bu terimler polimer kil konusunda kullanılan özel terimler sanırım. Ayrıca nasıl yapıldığını öğrenmek için internette bu terimlerle araştırma yapmak verimli oluyor.)




Pembe Karanfil
Sarı ile aynı teknik.


1 yorum:

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?