AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

22 Haziran 2011 Çarşamba

KÜPE ÇİÇEĞİ KÜPESİ

Küpe çiçeği kılıklı bir takım. Neden bu renk yaptım hiç bilmiyorum.
Canım sıkkındı. Oyalanmak için oturdum masaya. Killerle oynarken bu çıktı ortaya. Halbuki siklamen tonlarıyla ne güzel olurmuş. Zorlamayla bu kadar oldu.
Resimlerde kötü. Herhalde şimdiye dek çektiğim en kötü resimler bunlar. Makine de bozuktu, kafam da. Eee niye yayınlıyorum öyleyse?
Çünki yaparken resimledim. Boşa gitmesin bari. Bir ara uygulamasını da koyarım bloga.




1 yorum:

  1. Haydiii... Resimler de çok güzel, küpe çiçekleri de. İnsanın gözü muhteşeme alışınca, normali beğenmiyor demek ki:)) Sizce kötü olabilirler belki ama bence muhteşemler:))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?