AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

12 Haziran 2011 Pazar

YORUM YAZMADA SORUN MU YAŞIYORSUNUZ? İŞTE ÇÖZÜMÜ...

Bir süredir yorum yazamıyordum. Özellikle "aşağı katıştırılmış kayıt" seçilmiş olan bloglarda. Yorumlama biçiminde profilimi seçiyorum ama bir türlü hesabımı açamıyorum.
Google yardım forumunda sordum Sağolsun sevgili Nalan Ünal 'ın cevabı kesin çözüm oldu. Sorun Explorer'da. Google Chrome'dan giriş yapınca hiç sıkıntı olmuyor. Teşekkürler Nalan Hanım.

1 yorum:

  1. bu bilgiye nasıl sevindim anlatamam, ikinizi de teşekkürler.Nihalciğim örtüme yaptığın şahane yorumu yanlışlıkla sildim, çok çok üzgünüm:(((

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?