AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

7 Eylül 2011 Çarşamba

BONCUK BİLEZİKLER (DEVAM)

Bu modeli yapmayı sevdim. Hem yapması çok zor değil, sayı saymadan yapılıyor, hem de sonuç hoşuma gitti.






6 yorum:

  1. Her biri birbirinden güzel, ne diyeyim ben şimdi:)) emeklerine yüreğine sağlık Nihalciğim.

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller... ellerinize sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Rüya gibi olmuşlar Nihal'ciğim. Ellerinr, gözlerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar.

    Blekte çok hoş görünüyor.

    Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok da güzel yapıyorsun, hem de örme bunlar, bu da ayrı bir beceri, öptüm ellerini :)
    Boncuk olayına doğru kaymam lazım, kutudan taşıyor artık boncuklar... Diyeceksin ki madem takı sevmiyosun, takıdan anlamıyorsun ne diye habire boncuk alıyorsun:)) Takıdan gerçekten anlamam da, boncuklu birşeyler yaparım dedim, bakalım bakalım :))

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Fiamma, Sevgili Okuyan, Nedret'ciğim, Sevgili Hobivakti teşekkürler.
    Banucu'ğum buna russian spiral diyorlar. Aslında ben birazcık ilave yaptım, düz boruda kabarcıklar oluştu. Evet sen de başlamalısın, enfes şeyler çıkacaktır. Takı kullanmıyorsan ne olmuş, sen de dükkanına koyarsın, kapış kapış gider. Ben de bunları satış için biriktiriyorum.

    İki gündür polimer kile döndüm, harıl harıl birşeyler yapıyorum. Galiba güzel olacaklar, bekleyin beni anacığım :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?