AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

4 Eylül 2011 Pazar

BONCUK DİDİKLEMEYE DEVAM

Bu boncuk işi sardı beni. Ayçekirdeği gibi, elini değdirince bitene kadar duramıyor insan. Buna benzer birkaç tane daha var. Süslemelerini yapıyorum. Onların bitmesini bekleyemedim.





11 yorum:

  1. Günaydın çokkkk şık olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. bu işi ben de seviyorum özellikle Rus sitelerinde şemalarıyla mevcut, görmüşsündür:)))Bileklik nefis olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Evde çok malzeme var.Bir şey yapmaya kalkıştığımda hiç birini uyduramıyorum veya aradığımı bulamıyorum.
    Hevesim kaçıyor aklımdakini ortaya çıkaramayıca depresyonum tavan yapıyor başlıyorum içişmden kendime söylenmeye...
    Bu yüzden sizlere çok imreniyorum.Elinize aldıklarınız şahane işlere dönüşüyor.
    Neyse kiben de bu ekibin seyircisi olarak payıma düşen güzellikleri seyrederek avunuyorum.Eee her sergiye izleyen de gerek değil mi?

    YanıtlaSil
  4. gerçekten boncuk örme hem sabır istiyor hemde zevk..çok güzel bir iş..bende bayılıyorum bunlara ama bir süredir ara verdim.yaptığınız işlerin hepsi süper..bu bileklikte çok güzel olmuş.ellerinize fikrinize sağlık.iyi tasarımlar :)

    YanıtlaSil
  5. Ama benim takılarla hiç aram yok kiii, anlamam kiii, yorum yapamam kiiii :(

    YanıtlaSil
  6. Offf, çok güzel olmuş, ellerinize ve gözlerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Siz bana gelmiyorsunuz ama ben hep sizdeyim harika olmuş elinize sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ben yokken boş durmamışsınız, ellerinize sağlık süper olmuş

    YanıtlaSil
  9. Begoş, biraz geç oldu, ama her gününüz aydın olsun.

    Evet Noblesseciğim, sanırım Ruslar bu konuya daha çok eğiliyorlar. Teknikleri oralardan bakarak öğrenmeye çalışıyorum. Büyüyünce benim de özgün tekniklerim olacak :)

    Nalan'cığım, boncukda renk ve cins seçimi çok önemli ve zor oluyormuş. Yanyana pek hoş duran şeyler, bir işleme içinde feci olabiliyor. Renk seçimi için kardeşim bir site önerdi. Paylaşayım herkes yararlansın:
    http://www.create-your-style.com/Content.Node/get-started/Color-Carousel.en.php

    Uğurböceği, bence de boncuk uzun süre yapmak için pek uygun değil, doz aşımından tık diye gidiverir insan :) Zaman zaman ara vermek lazım.

    Uğraman bile yeter Banu'cuğum. :)

    Elişi Defteri, teşekkür ederim.

    Ah sevgili Mevdoş, utandırdınız beni. Bugün geldim. Bir bayram yazınız var, onu okudum. Yazacaktım size, elim varmadı. Çünki okurken ağzımda çikolata vardı, tadı birden acılaştı. Kocam her bayram sanki gelen olacakmış gibi bir sürü şeker çikolata alır, ben de onlara bakar bakar tuhaf olurum. Alıştırdım kendimi birşeylere, ama sizin yazınızı okuyunca birden bastırdığım çok şey önüme serildi. Gözlerim doldu. Ben ağlamayı da, üzüntülerimi anlatmayı da sevmem. Yazsam çoook uzun ve acı olacak gibi hissettim. Baksanıza burada bile uzadı. Sevgiler.

    Sevda'cığım, geceleri oyalanma işleri işte :)

    YanıtlaSil
  10. çoook beğendim ellerine sağlık
    ben size ilk geldim.
    memnun kaldım.
    :)))))
    bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Bir Kase Lezzet, hoş geldiniz. Memnuniyetle geleceğim. Ama diyette olan biri için tehlikeli bir yer galiba :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?