AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

9 Ağustos 2014 Cumartesi

SEÇİM GÜNÜ GİYMEK İÇİN ATATÜRK'LÜ T-SHIRT YAPTIM

Hani çocukluğumuzdaki bayramların arefe gecesi vardı ya, bayramlıklarımız başucumuzda asılı dururdu. İşte ben o gecelerde, bir yandan uykudan kapanan göz kapaklarımı parmaklarımla açık tutup, yeni cicilerimi seyretmeye çalışır, bir yandan da uyusam da vakit çabuk geçse, hemen giyinsem halleri arasında mutlu, heyecanlı gezinirdim.
Bu gün de öyleyim. Sonunun bayram olmasını HAYAL ETTİĞİM bir gecedeyim. Pazar gününü bekliyorum, yüreğimde çırpıntılarla. Ah zavallı yüreğim, keşke çocuk kalsaydın da, sevincini heyecanına katık etseydin. Korkuyu öğrenmeseydin.
Bu seçimin önemi çok büyük. Bu öneme yakışır bir giysi istedim. Kendime Atatürk motifli bir t-shirt yaptım.
Ütüyle yapışan o pırıltılı boncukları tek tek yerleştirirken, her boncukta, ülkemizin kurtuluşu için dualar ettim.
Şimdi t-shirtüm karşımda, seyrediyorum, ümitle, heyecanla. Heyecanım sabrımı yendi, askıdayken, daha ütüsü soğumadan yayınlamak istedim. Ama seçim günü, giyinip resim çekeceğim, söz.




11 yorum:

  1. Harikasınız, umarım sonrasında aydınlık bir sabaha uyanırız....

    YanıtlaSil
  2. Harika Nihal Hanım, eliniz dert görmesin. Muhteşem olmuş!.

    YanıtlaSil
  3. elinize sağlıkk çokkk güzelll gururr verici..

    YanıtlaSil
  4. Dostum olduğun için yine yine gurur duydum bitanemmmm.

    YanıtlaSil
  5. Plajlar boşalsın yarın herkes sandık başına!
    Atatürklü tişört var ya ,o harika harika !

    YanıtlaSil
  6. Harikaaa harikaaa harikaaaaa !!!

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Bu tişörtü nasıl yaptığınızı öğrenebilir iyim çocuklarıma sünnet düğünü için pelerin yapıcam da böyle o yüzden soruyorum ellerinize sağlık süper olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu siluet resmi internette bulabilirsiniz.
      Uygun ölçüde büyüttüm.
      Kalıbın üzerine çift taraflı bant yapıştırdım, ütü ile yapışan bu boncukları ters olarak bandın üzerine yerleştirdim, boncuklanmış çizimin bantlı fazlalıklarını kesip çıkarttım ki onlarda kumaşa yapışmasın. kumaşın üzerine yerleştirip kumaşı tersten ütüledim. Burada dikkatli olmak gerekiyor ütüyü sadece bastırıp lazım. Sonra dikkatlice bantı söktüm bazı boncuklar kumaşa yapışmayı bantla kalabilir onları da yerine yerleştirdim.
      Belki daha pratik bir yöntemi vardır ama ben bu boncukları daha önce hiç kullanmadığım için kendi kendime böyle bir yol uydurdum.

      Sil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?