AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

3 Ocak 2015 Cumartesi

BU YILIN İLK CİCİLERİ

Aslında eski yılın son cicileri demek lazım. Öksürük nöbetleri arasında zar zor bitirebildim.

Rakı kadehleri. Polimer kil. Renklerini çok severek çalıştım. Hepsi de metalik renkler. Çoğunlukla Fimo kullandım.





Bu da bıçaklık. Dekupaj Rölyef. Üzerindeki meleklere Bereket Perileri diyorum. Bu ahşap desenli dekupaj desenlerini çok seviyorum. Pek çok yere yakışıyor, sıcacık bir hava veriyor.





12 yorum:

  1. Yılbaşı renkleriyle mükemmel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  2. Süper yeteneklisiniz! Kadehler muhteşem.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun.Allah şifa versin.
    Kadehler çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Coştu yine arkadaşım. Harika olmuş bunlar. Helal olsun sana.

    YanıtlaSil
  5. hiç bu tarz bir polimer kil çalışması görmemiştim, muhteşem olmuş!

    YanıtlaSil
  6. çok farklı ve güzeller ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Hatice Hanımcığım, sevgili "Miskin ve Beceriksiz :)", Dilek Hanımcığım, Gülsüm'cüğüm, sevgili Noblesse, sevgili _Ayca_
    Hepinizden tek tek, çok ama çok özür dilerim. Güzel yorumlarınıza, övgülerinize çok teşekkür ederim. Atlamışım ben bu sayfayı. Ah nasıl utandım bilemezsiniz.

    YanıtlaSil
  8. Geçen sene polimer kile merak sardığımda Türkçe kaynak bulamadım pek. Daha doğrusu 2 tane buldum. Karşıma çıkan en detaylı yazıları sizin blogunuzda okudum. Diğerleri hep yabancı sitelerden edindiğim dergiler, yazılar vs. Yaptıklarınız gerçekten çok güzeller. Yetenek isteyen bir hobi bu. Su yeşili ve altın renkte bir kolye yapmıştınız. Ona bayılmıştım. Kadehleriniz de çok güzeller. Ellerinize sağlık Nihal Hanım.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Özlem Hanım.
    Haklısınız polimer kil ile ilgili pek fazla Türkçe yayın yok. Ben başladığım zaman daha da kısıtlıydı. Bu blogu açmamın önde gelen sebeplerinden biri de budur. Umarım faydalı oluyordur. Gerçi son zamanlarda eskisi gibi hızlı değilim ama...
    Bahsettiğiniz kolyeyi hatırlayamadım, merak ettim doğrusu, hangisiydi acaba :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. http://nihalerpeden.blogspot.com.es/2011/04/kivrim-kivrim.html işte bu sayfadaki anlatımlı kolyenizdi. Elinize sağlık tekrar.

    YanıtlaSil
  11. vaoov muhteşemler!rengi üzerindeki tüm o detaylar.hayran kalmamak mümkün değil.çok ama çok beğendim !
    dipnot:bıçaklığıda çok beğendim ama kadehlerin gölgesinde kalmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ediyor, mucccuklarımı gönderiyorum :)

      Sil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?