AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

28 Ocak 2015 Çarşamba

POLİMER KİLLERİME NEDEN VAKİT AYIRAMIYORUM? İŞTE BUNDAN :))))

Polimer kil çalışmak ilham istiyor, amma velakin bu koro çalışmaları fena halde gazımı alıyor, gazı kaçmış kola nasıl köpürmezse bende de yeni fikir köpürmesi olmuyor napiiim :)))
İşte bahanemi ispatlayayım, çalışmamızdan solomun olduğu bir bölümü paylaşayım dedim.

Neveser Kökdeş'in, nihavent makamında çok sevdiğim bir şarkısı:

Neden bilmem bu iptilâ
Günden güne halim fena
Aşkta yok mu vefâ sorsam sana
Hastadır gönlüm inan bana
Sevmek nedir hiç mi bilmedin
Aylar geçti,seni görmedim
Aşkta yok mu vefâ sorsam sana
Hastadır gönlüm inan bana
Dinlemek isterseniz Youtube linki BURADA

12 yorum:

  1. Sanatcı her dalda sanata yatkın oluyor demek bravo size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Miskin ve Beceriksiz (Ay böyle hitap etmek çok garip geldi, ama isminizi bilmiyorum kusura bakmayın) Beynin sağ lobu ile ilgili :)))

      Sil
  2. Dün gece face de dinlemiştim harikasınız, siz güzelliklerle olun yeter ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hatice Hanım.
      Face yarın bir gün kapanırsa diye buraya da ekliyorum. Eh zaten bloglar bizim günlüklerimiz değil mi :))
      Hepimiz güzellikler içinde yaşayalım. Sevgiler.

      Sil
  3. İzlerken gözlerim doldu. Sesin öyle etkileyici ki. Tekrar tekrar dinledim.

    YanıtlaSil
  4. merhabalar,,,
    bende dinlemek icin donucem...sarkilara
    ama nasilsiniz diye bir bakmak istedim!!
    muzige gonul vermis biri olarak...karelere bayildim
    tebrikler,,,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklerim efendim :)
      Çok zevk aldığım bir uğraş bu. Çok değerli hocalarla çalışmak ayrı bir zevk. Konserlerde TRT sanatçısı sazlar önünde söylemek bambaşka bir şey.

      Sil
  5. nasıl etliledin beni nasıl vurdun bam telime...
    ne güzl sesin var nihalim ve nasıl güzel yorumlamışsın.bravo.çok gurur duydum özendim hayran kaldım.polimerlerini çok seviyorum ama müzik sana çok yakışmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, öyle heyecanlı olduğum günlerde gördüm ki yorumunu. Çok iyi geldi. Pazartesi günü konserimiz var. Nedense bu sefer pek heyecanlıyım. Belediyenin web tv. sinde yayınlanma ihtimali var. Kesinleşirse link vereceğim.
      Benim 2, Haluk'un 2 solomuz var. İzleyin bizi anacığım :)))))))

      Sil
  6. Alanay "müzik sana çok yakışmış" demekte çok haklı ben de sesine ve yorumuna hayran oldum Nihal'ciğim çok çok güzel :)

    YanıtlaSil
  7. Gec de olsa sizi tanımaktan çok çok mutlu oldum efendim..
    iyi hallerde gorusmek ümidiyle..
    neşeli yayınla dilerim
    Pek sevimli Nihal hanima

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?