AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

11 Temmuz 2011 Pazartesi

BLOGUNDA İZLEYİCİLERİNİ GÖREMEYENLERE DUYURULUR

Google Chrome ile açınca izleyiciler görünüyor. Yorum yazma sorunu da halloluyor. Anlaşılan sorun Explorer'da.
İyi de ben Chrome'a alışamıyorum ki....

1 yorum:

  1. Ben de bu arkadaşlar ne sorunundan bahsediyorlar diyordum ki senin bu yazınla anladım şimdi :) Ben de chrome kullanıcısıyım bana da diğerleri tuhaf geliyor biraz kullanınca alışırsınız ya çok güzel aslında. :)İnsanoğlu nelere alışmıyor ki di mi ama :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?