AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

23 Temmuz 2011 Cumartesi

GÜZEL İŞLER YAPAN BİR ARKADAŞ DAHA BULDUM

Fimohamuru.net'te güzel işler yapan bir hanıma rastladım. Özellikle minyatür işler yapan arkadaşlar bayılacaksınız. En çok yaptığı işlerin temizliği ve düzgünlüğüne bayıldım. Blog adresi vermemiş, pasaj'daki adresini vermiş, burada. Bir bakın derim.

5 yorum:

  1. Evet çok güzeller, biraz genç işi ve eğlenceli yaptıkları, bloğu vardır mutlaka.

    YanıtlaSil
  2. nihal ablaaaaa hu hu nerdesin?bekliyorum hevesle hani nerde yaptıkların? bişi yapmıyo musun?hayal köyüne de sulandım ona da bişi dememişsin,iyi misin tatilde misin gezmekten yazamamışsındır umarım:)öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Aslı'cım, haklısın, cevap veremedim. Hiç kimseye yazamadım. Ayıp ettim. Canım sıkkındı, hiç kimseye baştan savma cevaplar verip saygısızlık etmemek için cevap vermedim. İstedim ki, keyfim düzelsin, keyifle yazayım.
    Düzeldi çok şükür. Ve de geldim :)
    Bu arada, tavus kuşları bitti. Yayın taslağı hazır. Son hallerinin resimlerini çekmek için makineyi aldım, bir de ne göreyim pilleri boşalmıııış. Alçaklar. Hevesim kursağımda kaldı. Şu anda şarj oluyorlar. Bir kaç saat sonra yayına girerler. İlgine çooook teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Nihal Hanımcığım, bugün lahmacun açma makinalarıyla ilgili fiyat aldım ama uçmuşlar ablacığım ya. 30 cm.lik 1300+kdv, 40 cm lik 1500+kdv diyorlar üstelikte ben yabanı değilim diye geliş fiyatını verdiler iyi mi? vediğin linke baktım çok güzeller, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Sevda'cım çok teşekkürler, zahmet oldu.
    Anlaşıldı ki, bu makarna aletlerinin biraz daha büyüğünü aramam gerekiyor.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?