AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

29 Ağustos 2011 Pazartesi

ŞAŞI BAK ŞAŞIR ŞEKERLERİYLE BAYRAMINIZI KUTLARIM

En içten duygularla, herkesin bayramını kutlar, sağlık, mutluluk ve huzur dilerim.

Bayram şekerimiz neşeli olsun dedim. Şekerlere gözlerinizi şaşı yaparak bakın. Boyutlanıyorlar. :)

Buradan buldum

6 yorum:

  1. şeker tadında bayram dilerim.
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  2. Zaten şaşı olduğum için hiç göremiyorum bu resimlerde ne olduğunu:(( Sana ve ailene mutlu bayramlar diliyorum:)))

    YanıtlaSil
  3. Bayrama bu şaşı gözlerle sokacaksın beni, kaldım öyle. Normale çeviren bir resim talep ediyorum! :))

    sana da sevdiklerinle ve ailenle birlikte keyifli bayramlar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Ay gece gece gözlerim kaydı ne göreceğim diye, gözlükle baktım olmadı, gözlüksüz baktım olmadı, yarın denesem :))
    Nice bayramlar birlikte olmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  5. Ayy hepimiz alemiz, bir göremeyen ben sanıyordum kendimi, şeş baktım olmadı beş baktım olmadı. Bu tür şeyleri hiç göremiyorum ben:( yoksa normal zamanda mı şaşıyımda şaşılamaya çalışınca düzeliyor herşey:)) İyi bayramlar, ben şeker olarak gördüklerimden bir avuç alıp kendi bloguma kaçıyorum.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?