AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

10 Şubat 2012 Cuma

KANADA YOLCUSU

Nilüferler Kanada'ya gidiyor. Bugüne yetiştiremedim, yarın yola çıkıyor. Kutusu yine el yapımı. Oldukça da sağlam. Umarım başına bir kaza gelmeden sahibine ulaşır.




24 yorum:

  1. Muhteşem, göz kamaştırıcı güzellikte bir tasarım. Maşallah size.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  2. kutusu bile baş döndürüyor,içindekine yorum yapmaya gerek var mı ki zaten:)Niha l abla içine köpük falan koysaydın,atarlarsa falan,inşallah sağ salim ulaşır diyorum.sonradan kaç günde ulaştığını bildirirsen sevinirim,ben de etsy'ye geçmeyi düşünüyorum da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Fimofimo.
      Kutu sert. Oluklu plastikten resim çantaları vardır ya, ondan yaptım. Ezilmeyi önlemek için de içine üçgen rizmalar yerleştirdim. Resimde onlar yok. Yapraklar ince olduğundan köpük parçalarının da sıkıştırmasından korktum.
      Gönderi konusunda sevgili Nedret Hanım'ın (zarifçe) tavsiyesinden yararlandım. PTT KÜÇÜK PAKET sistemi ile gönderiyorum. Havadan gidişi 6-10 gün arası diyorlar. Tedbiren 15 gün de ulaşır dedim. Mağazamdaki her ürünün altına da bunu yazdım.
      200 gr.a kadar 11 TL gibi hatırlıyorum. Birazdan gidip teslim edeceğim. Tam rakamı yazarım. İnternet sitelerinde güncelleme yapılmadıysa fiyatlar biraz yanıltıcı olabilirmiş, çünkü fiyatlarda yakın zamanda AYARLAMA :) yapılmış. Ama yine de kargo ile küçük paket gönderisi arasında büyük fark var.

      Sil
    2. Düzeltme: rizma = prizma

      Sil
    3. İnternetten kargo no.su ile takip ediyordum, bugün teslim almış. Geçen cuma ptt kargoya verdim, bu cuma elinde. Üstelik de 10.90 TL. Çok memnun kaldım.

      Sil
  3. İyi günlerde kullansın yeni sahibi, dünya küçük diye boşuna dememişler.

    YanıtlaSil
  4. Yaa, çok güzel bir duygu. Dünyanın neredeyse öbür ucundaki birisi benim yaptığım bir kolyeyi kullanacak :)

    YanıtlaSil
  5. a magnificent creation I love your work!
    nice weekend
    Greetings Baukje

    YanıtlaSil
  6. tamam Nihal Abla cevabın için teşekkür ederim,siz ben etsy ye girene kadar ustalaşacaksınız ben de size soracağım işte böyle,öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımım olursa ne mutlu, ben de tecrübeli arkadaşlara çok sordum, hâlâ da soruyorum :)

      Sil
  7. alacak kişi iyi günlerde kullansın ona uğur getirsin.çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilek, inşallah. Yaparken aldığım zevki kullanırken o da tadar umarım :)

      Sil
  8. Başardın. Başardın. Daha da büyüklerini başaracaksın. Seni çok seviyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsüm'cüğüm, ne tatlı kadınsın sen yahu. Çok teşekkür ederim. Öpüyorum seni.

      Sil
  9. VALLA OKADAR ŞIK OLMUŞ Kİ ANLATAMAM.

    YanıtlaSil
  10. Harika bir el emeği,çokk şık olmuş.Kolye ayrı güzel,paketi ayrı güzel.
    Sahibi güle güle kullansın.Ellerine emeklerine sağlık canım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Seval Hanım. Umarım yeni sahibi de beğenir.

      Sil
  11. Öyle beğenecek ki sahibi, bir alışveriş daha yapacak. Gör bak:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzından bal damlıyor. Sen söyleyince oluyor :)

      Sil
  12. its amazing! love it :) you are doing great!

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?