AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

23 Şubat 2012 Perşembe

SAYFA RENGİNİ DEĞİŞTİRDİM, FİKRİNİZİ ALMAK İSTİYORUM

Ah Banu ah, başıma ne işler açtın.
Efendim Sevgili Banuca'mız şikayet etti, siyah fon üzerine beyaz yazı gözümü bozuyor diye. Doğrusu biraz fazla baksam benimkiler de şeşibeş oluyordu. Ama siyah kolay renk. Resimler üzerinde patlıyor, ne renk resim olsa uyuşuyor. Biraz da havalı.
Şİmdi böyle birşey yaptım. Pek içime sinmedi gibi. Ya gözüme yabancı geldi de ondan mı bilemiyorum.
Fikrinizi yazar mısınız?

40 yorum:

  1. Bence bir süre de böyle kullanabilirsiniz. Kenarlardaki yapraklar ne güzel yakışmış blogunuza.
    Ama yine de sizin içinize sinmesi önemli.
    Ben de sevili ÖRGÜÇANTAM'ın önerisi üzerine siyahı değiştirip beyaz yapmıştım:) İçime de sindi, beğenerek kullanıyorum:)
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik böyle kalacak belli ki, yaprakları ben de sevdim de, şablondaki hazır seçenekler yerine kendi istediğim bir arka plan kullanmak istiyorum ama nasıl yapılır bilemiyorum.

      Sil
  2. ohhh aydınlık olmuşşş.en çok sevdiğim rennk.ben beğendim valla:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah iyi, beğenildiğine seviniyorum. Bir süre sonra ben de alışırım herhalde.

      Sil
  3. Hele şükür:)))))Tşkr,daha sık uğrak yeri olacak,emin olun..
    Gözler çok yoruluyor,gençleşmiyorlar ki!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Banu'da öyle söylemiyor ki :))) Teşekkür ederim, sevindim.

      Sil
  4. Cok hos güzel olmus.Hayirli alsamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim fikrinizi paylaştığınız için. Sevgiler.

      Sil
  5. Valla bende daha evvel Banu gibi sana yorum atmıştım okuyamıyorum diye böyle çoook güzel olmuşşş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Meral HAnım, çok özür dilerim, atlamışım galiba. YAnıtladığınız için teşekkürler.

      Sil
  6. Oooh beeee... İçim kararıyor, gözlerim dönüyordu yaaa :) Beyaz bile yapabilirsin, reimler güzel duruyor üstünde, ama bu hali de çok güzel olmuş, şekerim :)
    Demek sen de beni şikayet ediyorsun, bak benim gibi şikayetçiler varmış yaaa :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahah tabii şikayet ederim, akşam akşam, nereyle oynasam neresi değişiyor diye debelenirken seni andım bol bol :)))

      Sil
  7. Ayyy sana da mı bulaştı bu Banuu:))) Valla yaşlıyım görmüyorum demiyor herkese bir kulp takıyor:)) Kendime gözlük alayım demiyor hepimizi düzeltiyor vallahi:)) Neyse bulaşmayayım gece gece fazla ama güzel olmuş. Daha iyi, daha rahat görüyoruz cem-i cümlemiz:)) Bende o çınar yapraklarını sevdim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla haklısın, hadi gel çekiştirelim şu hatunu diyeceğim ama, birbirimizden farkımız yok ki, bizim nesil hatunların hepsinin burnunun üstünde bir yarım gözlük, alttan ekrana yada el işine, üstten etrafa bakıyoruz :)))

      Sil
    2. Nihalciğim bilgisayar kullanırken ben daha gözlüğe geçmedim:) Gözümü kısarak bakıyorum halen:)) Sus sorma ağız tadıyla dedikodu da yapamayız bu cadının, biri çıkar Nihal'in blogunda seni çekiştiriyorlar diyiverir:))

      Sil
  8. Banu' ya katılıyorum,bende daha önce okumakta zorlanıyordum.bu hali güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu blog aleminde Banu'yu tanıyıp da yandaşı olmayan var mı acep? KAdın mıknatıs gibi çekiyor bizi :)) Sevindim beğendiğinize.

      Sil
  9. :)) Evet tatlım. Yorumlardan da anlaşılıyor ki gerçekten güzel olmuş. Bir öneri olarak kabul edersen Başlık resmini de değiştirmelisin derim. Başlık altında bulunan blog tanımlamasındaki yazı küçük harf ve daha küçük seçilirse harika olur.
    Başlık resmine fon beyaz olmak koşuluyla ürettiğin harikalardan bir kompozisyon yapsana. Mesela şu anda sayfanda Etsy Dükkanım diye adlandırdığın gadget resimleri çok dikkat çekici. Başlık resmi onun gibi olabilir. Ne dersin?
    Hiiii... Afedersin ya.. Çok müdahale ediyorum di mi? Heyecan yaptım. Blogunun çehresi daha güleç olmaya başladı da... :))

    YanıtlaSil
  10. Çoook teşekkürler Gülsüm'cüğüm. Yazıyı küçük harfe çevirdim. Gerçekten daha iyi oldu. Biraz da yazı karakteriyle oynayayım bir ara.
    Ama resmi değiştirirsem Uyku bana küser :) Planım mevsime ve gündeme göre resmin arkasını değiştirmek. Şimdiden bahar teması hazır.

    YanıtlaSil
  11. Canım. Sen o kadar güzel şeyler yaptın ki. Blogla uğraşacak fırsatın olmadı ki. Zaten ben de bu yüzden umursamadım. Yarın kızımla damadım gelecek. Eğer unutmazsam (O kadar çok şey düşünüyorum ki bu aralar, zihnim epey dağınık) Pazartesi günü sana bir kaç başlık örneği hazırlamak isterim. Bende resimlere kolayca şekil verebileceğim bir resim programı var. Belki faydam olur sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo ne güzel hasret gidereceksiniz yani. Şekerciğim şimdiden çok teşekkürler, çok güzel şeyler çıkacağından eminim. Ama bu resimde kalırsam kusura bakmazsın değil mi? Uyku hep orada olsun istiyorum. Öptüm seni.

      Sil
    2. Kusura bakar mıyım hiç. Hem sen çok haklısın. Bu başlık seni yansıtıyor. Blogunun başından beri simgesi olan bir şeyi değiştirmemelisin. Ben heyecan mı yaptım ne? Hemen atladım. Bişi itiraf edeyim. Bloglarda ki tasarım değişikliklerine bayılıyorum. Yeni yüzler çok ilgimi çekiyor. Ama kendi bloguma gelince, değiştirmeyi hiç düşünmüyorum. Dur ya.. Ben de düşüneyim bir şeyler. Yenilik her zaman iyidir di mi?

      Sil
  12. Sıkılırsanız bunu da değiştirirsiniz ne olacak ki ! Saç rengini değiştirmekten daha kolay hem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama :) Benim bu huyum pek kötü, saçımın rengini 35 yıldır değiştirmedim desem :)))

      Sil
  13. SENİN GİBİ GÜZEL GÜLEN BAKAN BİRİNE KARANLIK SAYFA KARAMSAR BİR HAVA VERİYORDU ŞİMDİ BAKINCA İÇİM AÇILDI BANUYA DA KIZMA İYİ OLMUŞ DAHA RAHAT OKUNABİLİYOR SAYFAN TEBRİKLER CANIM GÜZEL ÇALIŞMALARINI BEKLİYORUM. SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy teşekkür ederim Mevdoş'cuğum. Banu'cuğuma kızar mıyım hiç. Takılıyorum.

      Sil
  14. zevk meselesi elbette ama kesinlikle koyu renkler olmamalı diye düşünüyorum. böyle çok daha güzel olmuş. beyaz bile olabilir. ne iyi etmişsiniz de değiştirmişsiniz. güle güle kullanın:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Asortik. Beyaz da çok göz yorar biraz kırayım diye düşündüm.

      Sil
  15. Senin sanat şaheserlerin her fonda güzel durur Nihal, çekemiyorlar seniiii :)))ama eflatun da yakışmış hani :) tebdili renklerde ferahlık vardır :)))
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanın Ayşenur'cuğum utandırdın yine beni. çekemez olurlar mı, bak ne güzel yol gösteriyorlar üstelik :) Alışacağım galiba.

      Sil
  16. Değişiklik her zaman iyidir ben sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkürler Gülsen Hanım, belki bundan sonra değiştirmeye alışırım :)

      Sil
  17. Güzel olmuş. Yumuşak, rahatsız etmiyor. Beni en çok süslü yazılar rahatsız ediyor. Sırf bu yüzden bazı blogları okumuyorum bazen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevmiyorum süslü yazıları. Neredeyse bütün karakterleri tek tek denedim, en temizi ariel.

      Sil
  18. Nooluyo bakim buradaaaa, kulaklarım çınlayıp duruyor...
    Fiamma bişi mi dedin bakim sen, Nihalim uyma sen ona...
    Öpücükleeeer herkeseeeee:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kih hih kih.
      Hepimiz seni öyle seviyoruz ki kulaklarını çınlatmadan duramıyoruz.

      Sil
  19. benbce bu renk yani siyahtan daha iyi .kendi şablonunuzu yapabilirsiniz.sadece seçeceğiniz resmin büyük boyutlarda olması gerekiyor yoksa yama yama ilerliyor ve hoş durmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ben yorumuna cevap yazmıştım diye hatırlıyorum Alanay. Hatta ah ben de istediğim duvar kağıdını koymak istiyorum ama nasıl yapılacağını bulamadım dedim diye hatırlıyorum. Yoksa düşündüm de yazmayı mı unuttum. Ay kusura bakma ne olur.
      Selamlar
      Bunak Melahat :)

      Sil
  20. Merhaba, benim de acizane bir önerim var; mümkün mü bilmiyorum gerçi.Hani şu yaprakların olduğu alan; zemini daha koyu, hatta siyah bile olabilir diye geçirdim içimden.Çok güzel şeyler var burada:)Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Ahestebeste.
      Ah siyahtı blogum. Yoğun istek üzre değiştirdim :) Aslında yazılar beyaz, zemin siyah, gözlerimiz perişan oluyor diye şikayet ettiler blogdaşlar, ben de kökten değiştirdim.
      Zaten bir kararım var, o en üstteki resim, mevsime ve güncele göre değişecek, e haliyle fon da değişecek. Bir ara siyah da olur, neden olmasın.
      Teşekkür ederim.
      Sevgiler.

      Sil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?