AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

3 Şubat 2012 Cuma

UYKULU KARELER

Yeni bir şeyler yapıyorum, deneysel takılmalar :) Bitince nasıl olacak merak ediyorum. Yarım yayınlanacak gibi değil.
Blogu boş bırakmayayım, necefli maşrapa (gençler annelerinize sorun) yerine Uyku'nun resimleri daha güzel olur dedim :)






19 yorum:

  1. Necefli Uyku 3. resim:)))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba! çok güzel kedi ;) thanks for your comment

    YanıtlaSil
  3. Merhaba! çok güzel kedi ;) thanks for your comment

    YanıtlaSil
  4. Öyle tatlısın ki Uykucum öptüm seni kocaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni öptüm Ayşım ablacığım, Aşkım'a selam söyle.
      Uyku Erpeden

      Sil
  5. Olmaz mı hiç ? Uykulu post iyi gitti sabah sabah :))) Gerçi sabahım Küdük'ün halıya kusmasıyla,Tagaddi'nin tavan yapmış enerjisiyle evde pat pat koşuşturmasıyla,Keşkül'ün '' öfff nedir bu kedilerden çektiğim ? '' dercesine bakışlarıyla başladı ama olsun. Onları seviyorum. İyi bir hafta sonu diliyorum size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Küdük'cük, bazen bizimki de kusuyor, yakalarsam iyi hemen temizleniyor da, görmediğimiz ana denk gelirse fena :)
      Küdük'ü de, Tagaddi'yi de, Keşkül'ü de burunlarından öpüyoruz.

      Sil
  6. Çokk güzelsin Uykuu, öpüyoruz patilerinden
    Minnoş & Boncukçu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin ellerinizden, Minnoş'un burnundan öpüyorum.
      Uyku Erpeden

      Sil
  7. Bak şimdi... Söyleme mâdem. Söyleme, söyleme. Sinir olurum böyle kılçık atıp gidenlere. Merak edelim diye yapıyorsun değil mi? Ettik bakalım:))) Uyku olmasaydı daha da kızacaktım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keh keh keh (hain gülüş)Ben gıcık bir kadınım :)
      Haydi biraz daha merak ettireyim seni.
      Proje 1: Telleri büktüm, boncukları döktüm, bakır şeritleri yapıştırdım, ilk kat resini döktüm, donsun ikinci katını dökeceğim, resinim bitti. Ankara'dan Zülal geliyor bugün, önümüzdeki hafta Tahtakale-Eminönü turumuz var, gidince alacağım. (İstediğin birşey varsa haber ver)
      Proje 2: Zor yerleri bitti, saks mavisi kilim kalmamış, onu da alacağım.
      Nasıl gıcıklık ama :)))

      Sil
  8. ne sevimli bir kedicik bu:)
    iyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz, Size de iyi hafta sonları dileriz.

      Sil
  9. :)) ne bilsin gençler Necefli Maşrapayı:)) iyi yapmışsın.çok tatlı çook..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen gençler grubundasın Alanay'cığım, sen de bilmezsin :)

      Sil
  10. Bir hayvanla aynı evi paylaşmayı çok özlemişim. Mersin'deki yeğenimin evinde eksik olmaz hiç, kedi, tavşan, hamster, guinea pig... ben de özlemimi onun ev arkadaşlarıyla gideriyorum. Bir de sokaktakilerle tabi... çok tatlı pisi çoook!

    YanıtlaSil
  11. Ah en çok da sokaktakilerin sevgiye ihtiyacı var Ayşenur'cuğum. Uyku onların şanslı olanlarından. Sokaktan bulduğumuzda henüz 2 aylıktı. Ve evet çok tatlıdır teyzesi çoook. Tatlı ve şımarık :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?