AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

2 Şubat 2012 Perşembe

ÇOK ACIKMIŞ

Tamam, kar gerekli, tamam içerideyken güzel, beyaz, romantik... ama sıkıldım artık. Yeter gayri. Balkon bile buz içinde. Bizim balkona Uyku sebebiyle olsa gerek, pek kuş gelmez. Bu garibim balkon demirine konmuş içeri bakıyordu. Usulcacık kapıyı açtım, içine bulgur koyduğum tabağı önce gösterdim, sonra kapının yanına bıraktım, o kadar acıkmış ki zavallım, kaçmadı. Tabağı yere koyar koymaz üzerine kapandı. Uzun süre nefes almadan yedi. Neyse ki bu esnada ekselansları Uyku içeride güzellik uykusundaydı da, hayvancık rahatsız edilmeden rahatça karnını doyurdu. 






Göbüş doydu. Ama fazla uzağa gitmeye gelmez :) 











Yine çok uzaklaşmadan, mamayı göz altında bulunduruyor. Arkadaşlarını mı çağırıyor yoksa mamasını mı koruyor? İkinci ihtimal daha yüksek, çünkü, yerken gelen bir başka kuşu anında kovdu.

Yaptığınız o güzelim kuş evlerinden yapayım diyorum ama, Uyku hem kendisine, hem onlara zarar verebilir korkusuyla bunu yapamıyorum.













10 yorum:

  1. Güvercin mi karga mı anlayamadım. Bizim balkona bir karga yavrusu düşmüş. Yaz günü, işten geldim, yıkamak için balkonu açınca anne karga olduğunu sonradan öğrendiğim bir kuş üstüme uçtu. Hatta sokaktan geçen herkesin tepesinde pike yapıyordu. Ben henüz yavruyu görmediğim için kendimi Alfred Hitckok filminde falan zannettim. Bu arada bende İngilizce falan yok. Yazılışın öyle olduğunu düşünüyorum:) Neyse farkedince kapıcıya söyledim, geldi, içindeki çiçekler kuruduğu için köşede boş boş duran saksının içindeki yavru kargayı aldı, havaya fırlattı. Aman anne karga bir bağırıyor, inanmazsın. Yavru acemice birkaç hamleden sonra uçtu gitti. Demek korkmuş, uçamamış. Annenin saldırıları da bitti. Ama bir süre daha bağırdı. Bir de kardeşimlerin balkonuna bir karga yumurtlamış. Bunlar da kıyamamışlar ve o sene balkonu bu kuş ailesine teslim etmişler. Soranlara "balkonda karga besliyoruz" diyorlardı:)) Neyse, yavru büyüyünce uçup gitmişler. Arada da bir gelip her zamanki yerlerine konup ötüp ötüp gidiyorlarmış. Aynı kuşlar olduğunu biliyorlar çünkü başka kuşlar bizimkileri görünce kaçıyorlar, bu kuşlar bizimkiler balkonda olsa bile kaçmıyorlarmış. Hatta torunumuz ziyarete geldi falan diyorlardı. Hala geliyorlar mı bilmem. Hayvan da olsa bir şekilde teşekkür mü ediyor ne?

    YanıtlaSil
  2. Resimdeki güvercin. Karga kardeşler biraz ürkütüyor, geçen yaz Uyku'ya saldırmaya kalktı birisi. Balkona koştum, gözü dönmüş bir halde birkaç pike daha yaptı. Uyku'yu içeriye aldım mecburen.
    Canım ya, sizin kargaları çok sevdim ama :)

    YanıtlaSil
  3. canım beniimmm.kar ğüzelde,kar yüzünden aç kalan hayvanlar var işte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa, keşke herkes bir iki lokmacık verse, hiç biri aç kalmaz.

      Sil
  4. Biz de hergün ekmek kırıntıları koyuyoruz kızımla, nasıl iştahla yiyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi ediyorsunuz. İyi şeyleri öğrenerek büyüyen Bilge 'de şanslı.

      Sil
  5. Çok tatlı ya.. Fotoğraflarını çekmene bile izin vermiş. Benim yuvaya gelen minik kuşum o kadar ürkek ki, o geldiği zaman nefes bile almıyorum kaçmasın diye. Ne iyi etmişsin. Nasıl da doyurmuş karnını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba açlıktan verdi o izni garibim. Ben de rahatsız etmemek için tam siper oldum :)

      Sil
  6. Çok güzel bir eylemde bulunmuşsuznuz ama aklınızda olsun kuşlara bulgur haşlanmadan yada ıslanmadan verilmez (buğday hariç) ...çünkü bulgur işlem görmüş bir tahıldır ürünüdür ve aksi takdirde verilen bulgur kursaklarında şişer , çatlama diye tabir edilen duruma düşerler...Moralinizi bozmak gibi olmasın ama dayanamadım yazdım...İyi akşamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo iyi ki yazdınız, bunu hiç düşünmemiştim. Kaş yaparken göz çıkarmak olmuş. İnşallah zavallıcığa bir şey olmamıştır. Çok üzüldüm şimdi.

      Sil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?