AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

21 Mayıs 2012 Pazartesi

ALANAY'DAN ÖDÜL GELDİ


Sevgili Alanay bana da ödül vermiş. Çok teşekkür ederim.
Bu kadar geciktiğim için çok özür dilerim Alanay'cığım. Ama çok zor bir işmiş bu :) Günlerdir çevresinde dolanıp duruyorum, bir türlü fiiliyâta geçemedim.
Hepsini yerine getiremeyeceğim, ama mümkün olanları cevaplıyorum.

1. Ödülün resmini yayınla
      Yayınladım

2. Ödülünü 11 arkadaşına gönder
      Hmmm, burada fena halde zorlandım. Kim ister, kim istemez bilemiyorum. Hiç memnun olmayacaklar da çıkabilir, kızanlar da. Bu yayını okuyan ilk 11 arkadaşım desem olur mu?

3. Ödülleri verdiğin arkadaşlarını haberdar et
      2. Maddeye bağlı olarak; yazıyı okuyan ilk 11 blogdaşım: Ödülü aldınız, haberiniz olsun :)

4. Kendin ile ilgili 7 gerçeği paylaş
    Bu da zormuş. Düşünelim....
  • Şarkı söylemeye bayılırım. Çok da sağlam bir repertuarım var, ama anlamadığım şey şu: Ben şarkı söylemeye başlayınca Uyku neden kuyruğuna basılmış kedi taklidi yapıyor?
  • Genellikle yumuşak huylu, kolay geçinilebilen bir insan olduğumu sanıyorum, yeter ki gıcıklık damarım tutmasın. O zaman ben bile, kendime gıcık oluyorum.
  • İnatçıyım. Başkalarına zarar vermem ama kendimle çok inatlaşırım ve sonunda ben kazanırım :)))
  • Oğluma, kocama, kardeşime ve dahî Uyku'ya, zarar vermeye kalkan birisi olursa, cidden delirebilirim.
  • Hayvanların, bitkilerin, insanların yaşama haklarına büyük saygı duyarım, bunların dışındakiler yaşamasa da olur.
  • Büyüğü, küçüğü, her tür şovenizmden nefret ederim.
  • Sevmeyi severim.

5. Ödülü veren arkadaşına teşekkür et
      Alanay'cığım tekrar teşekkürler.


4 yorum:

  1. Felicidades!!! te mereces este y muchos mas tus trabajos son maravillosos ♥ besos Sandra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AgueroSandra Gracias, querido. Yo estaba encantado de verte por aquí :)

      Sil
  2. Bak ödül kısmını almam haberin ola:)) Ayy ilk 11 kişi kim olacak ne yorum yazacak diye merakımdan gidip gelip bakmaktan helak oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiamma, şu anda gülmekten karnıma ağrılar girdi, Haluk "eyvah gitti karım" der gibi suratıma bakıyor.
      Ama düştün bir kere... Sen ikincisin. Ödül seniiiiiin :)))))))

      Sil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?