AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

6 Mayıs 2012 Pazar

O BİİİİR ZEYTİN TANESİ, O BİİİR KARA BÖCÜK, O BİİİİR BEBEK

 Minnoş'un iyi kalpli annesi sevgili Boncukçu'muz Lale Batum Hanım'ın geçici himayesindeki bu kara böcüke çok sevileceği bir yuva arıyoruz.
Doğum günü: 6 Nisan 2012
Bulunduğu yer: Ankara
Anne sütü aldı. Sağlıklı. Çok güzel.
Annesi çok genç. Kısırlaştırmaya fırsat bulamadan, o sert kış günlerinde ilk kez hamile kaldı. Lale Hanım, evde kedisi olduğu için içeri alamadı ama, penceresinin içine korunaklı bir yuva yaptı, kışın o soğuk günlerinde, sıcak su torbaları, havlular, güzel mamalarla onu korudu, kolladı. Şimdi yavrunun yuvalanması gerekiyor ki annecik kısırlaştırılabilsin.
Aslında annecikle beraber de alabilirsiniz. Neden olmasın?
Haydi, el birliği ile. Siz alamasanız bile çevrenizde isteyen olabilir.







4 yorum:

  1. Çok şeker görünüyorlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok şeker bir bebek. Siz de paylaşır mısınız Solmaz Hanım?

      Sil
  2. Maşallah Zeytin'e. İnşallah çok sevileceği sımcıcak bir yuvası olur. Facebook profilimde paylaştım. Umarım en kısa zamanda ailesine kavuşur.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?