AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

30 Ocak 2012 Pazartesi

ÇOK YARARLI BİR BLOG

Sevgili Serap Hanım'ın blogunu gezerken, çok faydalanacağımı düşündüğüm bir blog keşfettim. 




Adı Blog Hocam. Serdar Bey "daha iyi bloglar için" hazırlamış. Öyle basite indirilmiş bir anlatımı var ki, benim gibi arayüz ayarları özürlüsü bile çok istediği yorumlar formunu uygulayabildi.





11 yorum:

  1. Berncede çok yararlı.Çok faydalanıyorum bu blogdan.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. bende yararlanmıştım o blogdan gerçekten çok güzel anlatıyor:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Nihal Hanım,

    Blogumdan bahsettiğiniz için çok teşekkür ederim.Size ve diğer blogculara yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Serdar Bey. ben blogunuzu yeni keşfettim ama, balli ki azınlıktaymışım. Selamlar

      Sil
    2. Nihal Hanım blogum hakkında bir yazı yazdığınızı farkedince sosyal medya hesaplarımda yazınızı paylaşmıştım.Sağolsun bazı takipçilerim buraya gelip hakkımda güzel şeyler yazmışlar.

      Sil
  4. evet serdar usta guzel paylasimlar yapiyor blogla ilgili bloig kulanicilarina yardim ediyor bende ne zaman bisiyler sorsam usenmeden soyluyor sagolsun

    YanıtlaSil
  5. Serdar Ağabey sahiden işinin ehli ve bunu severek yapıyor ve yaptıklarını da paylaşıyor. Ne kadar teşekkür etsek az. Bir blogger kullanıcısı değilim wordpress üzerinden blog yazarlığı yapıyorum ancak yine de ufak tefekte olsa yararlandım. Varın birde bloggerların oradan edindiği kaynakları siz düşünün. Sahiden çok güzel bir oluşum bloghocam. Sonsuza kadar sürmesi dileğiyle (:

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Nihal Tam aradığım kaynağı paylaşmışsın Çok Teşekkür ediyorum Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Ama ne olur sıranı bekle, ben Serdar Bey'e "İMDAT" dedirtmek üzereyim :)

      Sil
  7. Tamam Öncelik senin senden sonra sabrı kalırsa ben sorarım:))))

    YanıtlaSil
  8. Anladım ki, bilgisinin yanısıra, sevgili Serdar Bey kadar sabırlı insan az bulunur. Neredeyse bütün gün benimle uğraştı, sonunda Blogdaşlarımın sayısını yine görünür hale getirtti. Sonsuz teşekkürler Serdar Bey.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?