AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

5 Ağustos 2011 Cuma

ARAYA SIKIŞANLAR

Duvar süslerini yaparken, fırınlama, düşünme, sıkılma ve sıcaklık nedeniyle verdiğim aralara birşeyler sıkıştırmıştım. Unutmuşum.

 Artık kil parçalarını toparlarken bir iki minik renk topunu karıştırdım, çok hoşuma giden bu renk çıktı ortaya. Küpe aparatı da vardı. İçini dolduruverdim. Biraz da kesme ve kum boncuk, hepsi bu.
Üzerlerine resin dökeceğim. Bir Tahtakale Hobi çıkartmasına kadar kenarda bekleyedursun.




Bu yaprak motifli desen blokunu aylar önce yapıp kenara atmıştım. Mavi kısımlar yarı şeffaf kilden. Işıkta çok hoş duruyor, buzlu buzlu.
Küçük halkalarla, gümüş ince bir zincir üzerine takacağım.
Küpeler; üç ince zincirin ucunda birer yaprak sallanacak.
Yine malzeme eksiğim var. Demek ki bir de Tahtakale, Eminönü, Kapalıçarşı turu gerekiyor.









 Artan tavus kuşu desenlerinden birkaç parça daha çıkar. Belki bir başka panonun üzerine renk katarlar, belki de bunun gibi küpe filan olurlar.




6 yorum:

  1. kesinlikle harika olmuşşşşş;)ellerinize saglıkkk...ayrıca bende yapraklara bayıldımmm.....

    YanıtlaSil
  2. Maşaallah,nazar değmesin,ilhamın sönmesin Nihalciğim,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzel:)) Ellerine sağlık:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi harika olmuş,özellikle o tavuskuşu tüylerinden arda kalanlar ve transparan olan yaprakları çokk sevdim ellerine yüreğine sağlık. Bitmiş halini de göstermeyi unutma bize.

    YanıtlaSil
  5. Kare küpelere bayıldım.Biraz evvel gelincik çiçek vidiosunu izledim,görüntü,renk,incelik çok güzeldi.Bir ara bende tutkal hamuru çalıştım amatörce.Boncukla yapraklara şekil vermenize gerçekten çok şaşırdım,pratik ve daha güzel form alıyorlar.Hepsi için elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Sibel Hanım. O kare küpeler şimdi resinli :) daha hoş oldular ve boncukların düşme tehlikesi de kalmadı :) Tutkal hamuru zor işti, bazı yerler kururken şişer, gerilir detaylar kaybolur.. Bu polimer kil can kurtarıyor :) Konularda "EV SÜSÜ" başlığına bakarsanız, orada çoook uzun yıllar önce tutkal hamuru ile yaptığım iki biblo var.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?