AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

19 Ocak 2012 Perşembe

NİHAVENT LONGA

Çok uzun zamandır dinlememişim Nihavent Longa'yı. Çok severim. Şu son lalelerin bir kaç rengini daha yapıyordum. Birden aklıma geldi, dinlemek istedim... Zamanım, mekanım değişiverdi.
Kendimi evlenmeden önceki bir dönemde ana-baba evinde buluverdim.
Bayram sabahı. Taze çay, karabiberli patatesli omlet, anneannemin özel böreği "Hırçın"  kokusu. Annem o muhteşem bayram kahvaltısını hazırlamış, anneannem de kalkıp giyinmiş belli, kolonyasının rayihası geliyor. Zülal de kalkmamış daha. Babam önce onu uyandırdı, yine komiklik yapıyor, Zülal kikirdiyor. Birazdan sıra bende. Önce kapıdan seslenecek "Niyaaaaal, Niyaaaal, kaffaltı hazıııııır" Ses çıkarmayıp uyku taklidindeyim. Kapı açılıyor, annem de geldi. Yorganı çekiştiriyorlar kalkayım diye. Ben homurdanıyorum, onlar gülüyor. Böreğin kokusu dayanılmaz.
Ben yataktan kalkamadan Longa bitti...
Artık omletler öyle kokmuyor. Hırçın böreğini bir daha hiç tadamayacağım. Niyaaaal diye seslenmiyor bana artık o ses. Hepsi gitti. Artık hiçbiri yok. Bir kardeşciğim bir ben kaldık. Özlem hep var, alışılıyor özlemeye. Ama bugün ağır geldi. Nur içinde yatın.

7 yorum:

  1. O kadar güzel anlatmışsın ki Nihal abla, amin, nur içinde yatsınlar...

    YanıtlaSil
  2. Amin canım.Bâkî kalan ne var ki bu dünyada?

    YanıtlaSil
  3. Nihal ablam içim sızladı, kıyamam nurlar içinde yatsın gidenler mekanları cennet olsun. İyiki böyle güzel anılar bırakmışlar, geriye birtek onlar kalıyor zaten.

    YanıtlaSil
  4. Nihal Hanım' cım o kadar tatlı anlatmışsınız ki yaşadım o sahneyi sanki, kokusunu aldım o özenli kahvaltının... Çocukluk hep özlenen bir ruh hali, bizde saklı güzel zamanlar... Nur içinde yatsınlar büyüklerimiz...

    YanıtlaSil
  5. Canııımmmm... Gözlerim doldu. Bu kadar kısacık bir yazıya nasıl da sığdırmışsın duyguları. Fena etkilendim. Nur içinde yatsınlar.

    YanıtlaSil
  6. kıayamam ben sana okurken gözlerim doldu.keşke elimizden bişeyler gelse bu konuda.sadece özlemle yad edip dualar edebiliyoruz.nur içinde yatsın hepsi.sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. birkaç satırda yıllar öncesine götürüp getirdin, duyguluydu;( nurlar içinde yatsınlar
    sevgiler

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?