AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

14 Ocak 2012 Cumartesi

YAYAYA ŞAŞAŞA NEDRET HANIM ÇOK YAŞA :))

Sevgili Nedret çok işe yarar bir buzdolabı cebi yapmış. Aklıma geleni anında yazmazsam unuttuğum için, her alış verişte mutlaka eksikler çıkar. Hep şu mutfağa bir notluk lazım diye düşünüyordum. İlle de kendim yapacağım diye hazır da almıyordum, nasıl birşey yapmam gerektiğini de kafamda canlandıramadığımdan söylenip duruyordum ki, Nedret'ciğim imdada yetişti.

Karton bir kutuyu kesip biçip, yapışkanlı folyoyla kapladım. Karon pek sert değildi ama, içten dıştan folyo yapışınca gayet mukâvim oldu. Tabii süslemezsem çatlarım. Bir kurdele, aplike için kullanılanlardan bir yaprak, can sıkıntısından yapıp da henüz nerede kullanacağımı bilmediğim boncuk çiçeklerden birisi ile de süsledim. Eh kutu süslenince kalem de eksik kalmasın diye onu da folyoyla kapladım.





Eşantiyon buzdolabı magnetlerinden birini de arkasına yapıştırdım.

Buzdolabı üzerindeki yerini aldı. Oh artık mutfakta biten şeyi hemen yazıp Haluk'la didişmekten kurtulacağım. Teşekkürler Nedret'ciğim.

15 yorum:

  1. çok güzel olmuş bundan benim gibi unutkan birinede lazım kutu olsa deneyecektim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Zevkli bir tasarım olmuş. Fonksiyoelliği zaten ortada. Elinize sağlık, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. selam,
    ne tatlı olmuş...kalem de ayrıca bir düşünülmüş ne şeker...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık darısı başıma
    İyi günlerde kullan
    Selamlar

    YanıtlaSil
  6. ben de yapacağım ben de:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Hehehehe.Benimkide geliyor.Arkadaşım banada yapacak ne güzel.Bu işlerden anlamamanın faydası ne biliyomusun.En yakın arkadaşının bu işleri çok iyi yapıyor olması.Şimdiden teşekkürler:))).Nekadar pişkinim.dimi..:)))

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Serap Çoban, sevgili Ehlikeyf, Ayşım Hanım'cığım, Serap Hanım'cığım, Fiamma'cığım, sevgili Birdelisevda teşekkürler. Yapın valla, hem kolay, hem işlevsel. Yapın sonra da Sevgili Nedret'e teşekkür edin :)

    Adsııııız, yine yanlış kutuyu tıklamışsın Nilüfeeeer :)

    YanıtlaSil
  10. süper olmuş.ne ğüzel birbirimizide böylece heveslendiriyoruz.bende hepsinden yapmak istiyorum ama sadece lafta kalıyoruummmm.zamansızlıktan olsa gerek..olsun sizin yaptıklarınızı takip ediyorum.sizin yaptıklarınızda beni çookkk mutlu ediyor:))))
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  11. Halime Hanım, gerçekten de blogların en güzel taraflarından biri de bu, birbirimizden ne çok şey öğreniyoruz. Ben de mutluyum.

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Chfashiontrend, yorumunuzu spama atmış nedense, şimdi gördüm. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. aaaaa nasıl yapmışım bunu.Bu aradada şıpşak yapmışsın kutuları.Hamarat arkadaşım.Süper olmuşlar ellerine sağlık ve çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Çokk şirin olmuş yaa. Bende yapmazsam çatlarım .Elinize sağlık.Nedret hanımada teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. Hemen yapın, çok işe yarıyor. hatırladığım 5-6 blogdaşım yaptı bile. Sevgili Nedret sayesinde :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?