AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

6 Ocak 2012 Cuma

YILBAŞI İLE İLGİLİ SON YAYIN

Ay unutmuşum bunu yayınlamayı. Bayat resim yani. Ama portakal taze :) Tam sofraya otururken iki taşın arasında çekmiştim. Nedret'te ve nedesembeğenirsin'de görmüş bayılmıştım. Çok sevdim çok. Sık sık yaparım ben bunu artık.



16 yorum:

  1. Çok şeker olmuş. Sen dallarla daha bir havalı yapmışsın:))

    YanıtlaSil
  2. çooooooooooooooooookkk romantik:)

    YanıtlaSil
  3. Şimdiye kadar gördüğüm en havalı portakal :)
    Paylaşım için teşekkürler..:)
    Sizinle tanışmak büyük mutluluk benim için..
    Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok beğendim, ne güzel duruyor

    YanıtlaSil
  5. Valla Nedret'ciğim, daha da süsleyecektim ama, son dakikaya geldi. Bir dahakine inşallah :)

    Evet Mavii'ciğim, bir gün kocaya romantik masa hazırlayıp bir sürü yapayım diyorum.

    Sevgili Zel hoş geldiniz, ben de mutlu oldum sizi burada görmekten. Yalnız küçük bir problem var, blogunuz dehşet :) Şu sıralar diyetisyene gidiyorum, zayıflayacağım diye dünya âleme ilan ettim, hatta yoldan saparsam beni dövün, rezil edin dedim. Şimdi ben nasıl geleyim size :)) Şöyle bir baktım, aman aman o ne nefis resimler öyle, gel ye diyor.
    Diyet derdi olmayanlar mutlaka ziyaret edin Zel Hanım'ın blogunu.oş, hem de çok kolay.

    Eveet Sevgili Hobivakti, çok h

    YanıtlaSil
  6. Ay benim cursor yine dansa başlamış, önceki cevaptaki son cümlenin sonu bir önceki cümlenin sonuna yapışmış. Buyrun bulmaca çözün :))

    Sevda'cığım Bilge'ye ver portakalları, sana bir sürü yapsın.

    YanıtlaSil
  7. Muhteşem görünüyor Nihal Hanım; çok hünerlisiniz tebrik ederim sizi...

    Bu arada biraz şımarıyoruz tabii, nedesem ekibi olarak öhöm öhöm :)))

    http://nedesembegenirsin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Şımarınız efendim, hakkınızdır :) Sayenizde sofralarımız renkleniyor :)) Teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  9. iki arada da olsa fotoğrafı müthiş çekmişin!ki mumluk ta harika.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Valla şans oldu Alanay'cığım, bazen 72 tane çekiyorum hepsi birbirinden berbat oluyor, bazen de böyle tek kare güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  11. Yazdıklarım gitmiyor korkarım. Bayıldım bu portakala. Evime gidince mutlaka deneyeceğim. Eşime hoş bir sürpriz olur değil mi?

    YanıtlaSil
  12. Gülsüm'cüğüm, ne yazdın, nereye yazdın, nereye gitmedi?
    Evet eve döndüğünde şöyle güzel bir masa pek hoş olur :)

    YanıtlaSil
  13. Nihal ablacım resimde çok güzel, mum ışığının portakala verdiği etkide çok güzel. Mis gibi romantik portakal kokuyor:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. PİNTERESTTE GÖRMÜŞTÜM BENDE NE GÜZEL DURUYOR AMA BEN YEMEYİ TERCİH EDERİM UF AĞZIM SULANDI YAAA

    YanıtlaSil
  15. Begüm'cüğüm masa romantik değil ama çoook neşeliydi. O da ortama uyum sağladı komik portakal oldu :)

    O portakalın içi meyve salatasına gidiverdi Mevdoş'cuğum :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?