AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

25 Ocak 2012 Çarşamba

NİHAYET LALELER BİTTİ

Ohh sonunda bittiler. Lalelerin yapımından ne kadar zevk aldıysam, zincir boncuk faslından o derece sıkıldım. Zincirler ve boncuklarla takı yapanların önünde saygı ile eğilip, şapkamı çıkarıyorum. Ve dahî şapkamı çöpe atıyorum.
Ay içim şişti. Mıncık mıncık halkalar yap. Onları miniminnacık zincir halkalarıyla birleştir, daha doğrusu birleştireme. İkide bir elinden düşür, gecenin üçünde laminant parkenin üzerine düşen boncukların bomba gibi çıkardığı sesle, nihayet sakinleşmiş uyumakta olan Uyku uyansın, nereye gitti bu adi boncuk diye ararken bir yandan "ay Uyku'mu yuttu acaba" diye paniklere kapılınsın, sonunda koltuk kütüphane gibi alınması en zor yerlere kaçan boncuklar %@#?& şeklinde lâtif nağmeler eşliğinde bulunsun, büyüteç altında çalışacağım diye gözlerin Mister Magoo'nunkilere dönsün... ay içim şişti. Baksanıza yazıyı bile kocaman yazdım, o kadar yani.
Yok, işin o tarafı bana göre değil. Tövbe demeyeyim ama bir daha zor yaparım. 



















31 yorum:

  1. Valla hangisi daha güzel ayırt edemedim,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel lalelere boncuk-zincir takmayı, sana çıraklık yapmayı gönüllü olarak teklif ediyorum. İki bardak çaya bu işi yaparım seve seve. Yeter ki şu güzelliklere parmaklarım değsin:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Meral Hanım'cığım çok teşekkür ederim. Sevgiler.

    Nurten Hanım'cığım, çıraklık ne demek, siz bana öğretirsiniz şu işin pratiğini. Çay, kahve, meyve suyu, salep, pasta, börek... siz isteyin yeter. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. bu ğüzellikler karşısında ne diyeceğimi bilemedim.tek kelimeyle süpeerrrrrr..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. önce o güzel anlatımınızla tebessümler içinde yazdıklarınızı okudum:) ben de elimden boncuk, iğne vs. düştüğünde ödüm kopuyor Aşkım hemen burnunu sokacak ya da yutaack diye:)
    tasarımlarınıza gelince işte o noktada hayranlık duymaktan başka bir şey gelmiyor elimden:)) inanın çok samimi söylüyorum muhteşem tasarımlarınız var... ellerinize, emeğinize, gözlerinize ve zevkinize sağlık...
    Uyku'yu çok çok çok öpüyorum:)
    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. İnanılmaz bir güzellik,hayran oldum.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Vallahi benim favorim üstten ikinci ve en alttaki sanırım renkleri beni cezbetti yoksa her biri ayrı güzel. Can ellerine yüreğine emeğine sağlık. Belki zor geliyor sıkıcı geliyor sana o kısmı ama takıyı da bütünlüyor. Hazır kordonlardan kullansan daha mı az yorar seni ya da ipek kumaş kordonlar hazırlasan boncuk olayına girmeden.

    YanıtlaSil
  8. Nihaliiiim, muhteşemleeeer :)
    Bunların güzelliği üzerine sayfalarca yazmak isterdim ....

    YanıtlaSil
  9. geçen gün başlangıcını yaptınız bitmesini bekliyordum ama emindim çok güzel olacaklarından

    YanıtlaSil
  10. Nihal be ya... Ben tembellik yapıyorum yine. Sana baktıkça kaderime razı olup daha çok tembelleşiyorum. Şöyle ki; "Nasıl olsa bu kadar güzelini yapamam" deyip hiç başlamıyorum. Ben daha kreş çocuğuyum. :))) Valla çok güzel şeyler bunlar ya... Fazla güzeller işte. :)))

    YanıtlaSil
  11. Halime Hanım'cığım, çok naziksiniz. Çok teşekkür ederim.

    Ayşin Hanım'cığım, damdan düşen halden bilirmiş :) Güzel sözlerinize çok teşekkür ederim. Ne kadar mutlu oldum.

    Gülden Hanım'cığım, böyle güzel iltifatlarla fena gaza geliyorum, gider bir kaç tane daha yaparım bu gazla, teşekkür ederim.

    Fiamma'cığım, başlarken niyetim deri kordonla bütünlemekti, ama bitince baktım ki hiç oluru yok. Malzeme konusunda pek cahilim aslında. Polimer kile gömmüşüm burnumu, çevreye rahat bakamıyorum. Böyle fikir verilince çok seviniyorum, ufkum açılıyor. Bak şimdi buna ipek kordon da pek güzel olurmuş. İlham perim benim.

    Banu'cuğum, senin tek kelimen yeter.

    Serap Hanım'cığım, çok mutlu oldum, hem beğenmenize, hem de takibinize. Sevgiler.

    Gülsüm'cüğüm, henüz kafaya takmadın da ondan şekercim. Öyle de güzel yaparsın ki, sen şaşarsın, ben şaşırmam. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  12. okurken çok güldüm:)alemsin Nihal hanımcım ama şahanesinde.tasarımların inanılmaz şık güzel ve albenili olmuş.hayran kaldım.bayıldım ağzımın suyu aktı...:)tüm yorgunluk,göz şişmesi stres ve emeğine değmiş.bravo!ellerin gözlerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  13. Can, titanyum kordon diye bir malzeme var metre ile satılıyor,o da hoş durur senin kolyelerinde , çok rengi de mevcut metre ile satılıyor ya da tüp içinde.
    Bak sana arkadaşlardan birinin resmini gönderiyorum.


    http://bizimgibiler.blogspot.com/2010/03/titanyum-kordonlu-kolye.html

    YanıtlaSil
  14. Ama her anına değmiş Nihal Hanım, şaheser olmuş bunlar. Emeğinize sağlık, uykusuz da bırakmış sizi ama her biri diğerinde güzel olmuş. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar şık olmuşlar, tebrik ediyorum sizi, elleriniz dert görmesin, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  16. Alanay'cığım, anlatırken ben de çok gülüyorum da, olayın içindeyken cinlerim tepeme fırlıyor :) Çok teşekkürler.

    Fiamma'cığım, harikası sen. Bir de üşenmemiş örnek resimler göndermişsin. Bak titanyum da harika fikir. Aklıma gelmedi. Oysa Sevgili Noblesse'nin yaptıklarını ne kadar beğenirim.

    Sevgili Cebimdeki Renkler, çok teşekkür ederim. Yaparken zevk alıyorsam, saatin farkına varamıyorum da kendimle ya da malzemeyle inatlaşarak yapınca yoruyor.

    Sevgili Elişi Defteri çok teşekkürler, benden de size sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Nihal hanımcımmmm süpersiniz süpersiniz süpersiniz ne diyeyim, harika işler çıkarıyorsunuz. Evde bir sürü fimo beni bekliyor ama elim varmıyor, birde zaten sizin gibi yapmak ne mümkün...oyyyy gidip makarna makinası alasım geldi...

    YanıtlaSil
  18. Tatlı dillim, güler yüzlüm:)) Senin güzelliğin parmaklarından işlerine akıyor.Ne denir bu güzellikleri övmek için? Hârika olmuşlar yine:)) Ben de gönüllüyüm çıraklığa:))

    YanıtlaSil
  19. brilliant and beautiful colors!
    Greetings Baukje

    YanıtlaSil
  20. Cadı'cığım, bazen insanın eli soğuyor. Başlayınca pek güzel şeyler çıkarırsınız. Yaptıkça geliştiriyor insan. Çok teşekkürler.

    Amanın Nedret^ciğim, ağzından bal damlıyor. Ne diyeyim şimdi şaşırdım kaldım. Uyku'ca konuşayım bari mırrrrkkkk :)

    Baukje thank yo so much. Greetings too.

    YanıtlaSil
  21. Harika olmuş. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  22. Mükemmel olmuş Sevgili Nihal Hanım. Ellerinize sağlık. Nefes kesici! derler ya hani öyle. Diyecek bir şey bulamıyorum.
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  23. Ben bloglari okumaya bile vakit bulamazken siz neler uretmissiniz Nihal Hanim. masallah gercekten 41 kere. Bu lalelerin sekline semalina, renklerine bayildim. Yapim asamalarini anlatmaniz ise paha bicilemez olmus. Fimo hamurlarimi yumusatmaya usenmedigim bir gun olursa bu ise kalkisabilirim. Listeme ekledim. :))

    YanıtlaSil
  24. Teşekkür ederim Magicka. Ah lütfen yapın, görmekten büyük zevk alırım. Ama yapınca haber verin olur mu?

    YanıtlaSil
  25. harika çalısmlar ellerinize saglık

    sevgiler

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?