AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

29 Ocak 2012 Pazar

İKİ YENİ, BİR DÜZELTME

İki yeni dedim ama, bitmiş halleri yeni, gerçekte bitmemişler kutusundan. Allahım ne kutuymuş, bitmiyor, bitemiyor. Adı kutu kaldı ya artık kutu filan yok, hepsi köpük panoda asılı. Hani Nilüfer geldiğinde yapmıştık. İkide bir bir popo darbesiyle devirdiğim panoyu sonunda duvara astım, sen sağ ben selamet. Fakat bu arada şunu öğrendim ki; yaptıklarımın hepsi de sağlam ürünlermiş. Test edildi onaylandı. Hatırladığım 3 kez döktüm yerlere. Her kazanın ardından hepsini iyice inceledim hasar var mı diye. 


Bu iki tanesini bitirdim, daha önce kolye ucu hali ile yayınlamıştım. Hepsine isim koymak hoşuma gidiyor, bunlara isim bulamadım.


Mor-Turkuaz  (İsmi Totem olarak değişti. İsim annesi sevgili Alanay)
























Petrol Mavisi (İsmi Altın Hasır olarak değişti. İsim annesi sevgili Uğurböceği)

Bu nilüfer kolyeyi yayınladığımda çok yapıcı eleştiriler ve tavsiyeler almıştım. Onların ışığında boncuklarını çıkarttım. Gerçekten de, tasarım fikri olarak iyi idi, ama boncukların seçiminden sanırım, basit kaçmıştı. Uygun renkte doğal taşlarla aynı tasarımı yaptım, kaba durdu. Ben de onları tamamen kaldırdım. Eski hali burada.

Nilüferler


16 yorum:

  1. ellerinize sağlık süperler ;)) ikinci kolyeyi görünce aklıma bir siim geldi benim :D "altın hasır" nebileyim o şekil hasırı çağrıştırdı ;)

    YanıtlaSil
  2. Of of ooof, nilüferlere bayıldım, hangi boynu süsleyecek bakalım, öylesine zarif ki, onu taşımak boyun ister boyuuun :)

    YanıtlaSil
  3. Nilüfer diyorum, geliyor diyorum. Ay ben ne diyorum Nilüfer'li takıdan bahsedecektim aklım gitti:) Bu yalın hali daha hoş olmuş, benim eski halindeki boncuklar dikkatimi fazla çekmemişti eksi olarak ama bunu görünce evet bu dedim.
    Diğer iki takının formları çok güzel yanlız bişi diyeceğim 2. için daha yukarıda olmalı boyna takıldığı zamanki yeri bakımından elbisenin üzerinden kurtulmalı can.

    YanıtlaSil
  4. UğurBöcekciğim, aklınla bin yaşa, hemen ekliyorum ismi. Çok teşekkür.

    Banu'cuğum, benim 3 santimlik boynumda iyi duruyorsa her boyuna yakışır :)

    Fiamma'cığım, yarın ilk iş dediğini uygulayıp bakacağım. Eleştiriyi çok seviyorum. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. ilk kolye ilk baktığımda kızılderili totemlerini çağrıştırdı.çok güzel.ikinciside öyle ve uğurböceği gibi altın hasır ismi uyar gibi geldi.sonuncusuna ise diyecek söz yok.bu hali cidden enfes olmuş.ilk haline baktım tekrar evet boncuklar biraz basitleştirmiş.şimdi karar..ellerine sağlık Nihal hanımcığım...

    YanıtlaSil
  6. Yaşasın diğeri de isim buldu. Alanay'cığım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. çok yaratıcı tebrikler...sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Oooy ne güzel isimsiz kalmadılar..bazen bende isimlendiririm tabi estiği zaman :D

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten harika hepsi.
    Nilüferler de bence böyle mükemmel olmuş. Hatırlarsanız eski halindeki boncuklara laf eden tek bendim:)

    YanıtlaSil
  10. Chfashiontrend, teşekkür ederim.

    Uğurböceği, sayenizde :)

    Ayşen Hanım'cığım, hatırlamaz olur muyum. Hele o bağlantı noktası uyarınız çok faydalı oldu. Güzel saklamışım değil mi :)

    YanıtlaSil
  11. ufffff ne muhteşem güzellikler bunlar böyle, Ankara'da olsaydınız kesin sizden özel ders alırdım yaaaa, ellllllerine sağlık tatlım senin yaptıklarına bakarken dibim düşüyor resmen ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Belki "Uygulamalar" bölümü yardımcı olur.

      Sil
  12. Merhaba tasraımlarınız harika gerçekden..blogunuzda cıvıl cıvıl insana enerji veriyor..kutlarım sizi sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Elif Hanım. Sizi burada görmek ne güzel. Hoş geldiniz.

      Sil
  13. Tesadufen girdim ama muthiş bir yetenekle karşılaştım. Tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Adsız, teşekkür ederim, keşke isminizi de öğrenebilseydim. Her zaman beklerim.

      Sil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?