AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

13 Ocak 2012 Cuma

GÜNÜN 2. YAYINI

Aman ne çalışkanım. Yaklaşık üç saat arayla 2. yayınımı yapıyoruuum :) Bu gün biraz blog gezdim, bir baktım bütün hatunlar coşmuş. Henüz şöyle ağız tadıyla derin-deşik bakamadım ama, hepsi birbirinden güzel işler yapmış. Bu gece uzun uzun, keyifle hepsine yeniden ziyarete gideceğim. 
Yarın iki çalışma daha bitecek, hep birlikte yayınlayayım dedim ama, kamber-düğün meselesi :)


Mavi Çiçekler











Bu mavi çiçekler üçüncü denemeden sonra nihayet yerini buldu. Nasıl becerdimse gayet abuk subuk renk kombinasyonları yapıp, şu güzelim mavi çiçeklerin iki kez canına okudum.Sonunda Lacivert üzerinde iyi durdu.
 

Pembe Orkide


Daha büyüğüne ihtiyaç var mı bilmem ama, resimlerin üzerine tıklarsanız büyüyor.

11 yorum:

  1. Wooww harika görünüyor. Renkeleri, desenleri, çiçekleri o kadar hoş olmuş ki, bayıldım ben bunlara.

    Ellerine, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Minik topçukları da elimle yaptım deme, ölürüm:(
    Ennnfes olmuşlar. Dünya birgün senin değerini anlayacak:))Çok yakında inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim sevgili Hobivakti.

    Nedret'ciğiiiim ben sana kıyar mıyım? Mavidekileri ben yaptım ama pembedeki kırmızılar hazır, miniminnacık boncukcuklar. Beğendiğine çok sevindim. Sen daha beni böyle şımartmaya devam et, bakalım sonum ne olacak :)))

    YanıtlaSil
  4. Ellerine, yüreğine, emeklerine sağlık Nihalciğim, her ikisi de enfes. Sanat nedir, sanatçı kime denir diye yeniden bir serbest kürsü aç istersen. Elindeki malzemeyi kullanarak ortaya çıkardığın sanat benim gözümde.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Fiamma'cığım. Böyle iltifatlar elbette beni çok mutlu ediyor, ama sahiden bir o kadar da utandırıyor. Serbest Kürsü yayının yorum kutusu hâlâ açık :)

    YanıtlaSil
  6. Tüm çalışmalarını beğendiğim gibi bunları da çok beğendim. Lacivert üzerindeki mavi çiçeklinin renk uyumuna bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. böyle can okumaya can kurban:)enfes olmuşlar Nihal hanım.cidden çok beğeniyorum çalışmalarınızı.elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  8. Harikaaaa !!! Bu kadar güzellerini görmedim ben. Ellerinize sağlık .

    YanıtlaSil
  9. Tek kelimeyle muhteşem olmuşlar... Mavisine hele bittim. :)

    YanıtlaSil
  10. Evet, yine agzim açik bakabiliyorum anca. Elinize saglik. Her detayiyla sahane olmuslar Nihal Hanim...

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar , bu yayının yorum cevabını atlamışım, çok özür dilerim.

    Sevgili Nalan Hanım, teşekkür ederim. Renkleri ben de sevdim.

    Sevgili Alanay, çok teşekkürler. Dertler hepimizin her yerinden uzak olsun :)

    Sevgili Colette Hanım, çok naziksiniz, teşekkür ederim.

    Sevgili Cebimdeki Renkler, çok teşekkür ederim. Nedense çok sevmeme rağmen pek mavi çalışmamışım. Biraz ağırlık vereyim bu tonlara.

    Sevgili Magicka, çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?