AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

1 Ocak 2012 Pazar

OHH, BUNLARI DA BİTİRDİM

Yılbaşı geçtiğine göre artık temayı değiştirmek gerek. Arada sıkılmazsam bahara kadar böyleyiz. Kukuletaları paintle yaptım.


Kaç gündür resimleri düzenlemekle uğraştım. Nihayet bittiler. Şimdi blogda, sonra da Emeksensin'de sergilenecekler.


Altın Orkide


Bağlılık


Neşeli Sonbahar


Saydam Sonbahar


Uzay


Ateş Çiçeği


 Kış Güneşi


Mavi Gül


Mavi Yeşil


Mavi Yıldız


Gümüş Dalgalar


Okyanus Dalgası




19 yorum:

  1. hepsi şahane Nihal hanım.çok beğendim.özellikle saydam sonbahar ve mavi yeşil favorim.elleriniz dert görmesin.bol ve bereketli satışlar...sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Muhteşemler:))) Artık beğenimi belirtecek söz bulamıyorum inan. İçlerinden sevgi fışkırıyor:)) Sen sattığının paketini gönderirken gözlerin yaşardı mı onu söyle? Bunlar da ''hem alarım, hem yollarım'' olacaklar:)))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim sevgili Alanay. Saydam Sonbahar'ı kendi uydurduğum bir teknikle yapmış ve yapım aşamalarını da paylaşmıştım. Ben de sevdim, bir kaç model daha hazırlıyorum buna benzer.

    Nedret'ciğim bu işler hep böyle mi oluyor. Hediye ettiklerim için hiç hüzün duymadım ama, vallahi o kutuyu gönderirken bir öpüp koklamadığım kaldı. Hem beğenilip seçildiği için çok sevindim, hem de avucumda tuttum bir süre :) Evet ya, biz yaptıklarımızı, çok seviyoruz, yaparken çok mutlu oluyoruz. Emeksensinde de yazdım, eğer şu duygusal elekrik alma-taşıma meselesi gerçekse kesin mutluluk verir :)

    YanıtlaSil
  4. kabul etmek istemesende yaratıcı bir kişilik, usta bir sanatçısın, muhteşemler!

    YanıtlaSil
  5. Nihalim, senin elinden çıkanlara ne diyeceğimi, beğenimi hangi kelimelerle ifade edebileceğimi gerçekten bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili arkadaşım hepside herzamanki gibi muhteşemler.Ellerine sağlık.Sanatçı arkadaşım benim.Yaratıcı ve becerikli olduğunu herzaman söyledim ve söyleyeceğim.Daha nice güzel eserlere imzanı bekliyorum)))

    YanıtlaSil
  7. Muhteşem canım ama en çok bağlılık beni aldı götürdü.İki renk nasılda yakışmış birbirine, of off yani.
    Yeni teman çok güzel ayrıca.

    YanıtlaSil
  8. EMEĞİNE ELİNE SAĞLIK ARKADAŞIM HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL .DARISI BENİM BAŞIMA.

    YanıtlaSil
  9. Ablacım el emeklerinden önce baştaki resim hakkında yorum yapıcam bayıldım özellikle kedişinin kukuletasına :)
    Ve tabii ki el emeklerin var ya öpülesi ellerinin değerini gösteriyor bence ilham perilerin hiç eksik olmasın ablacım sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Allah allaaaah, cevap yazıyorum çıkmıyor, bu ne iş? Bu yazdığım 3. cevap. Birkaç gündür blogdan facebook'a paylaşım yapamıyordum, hâlâ da yapamıyorum, şimdi bir de bu çıktı. Offf çok sıkılıyorum böyle şeylerden.
    Elimde olmayan bu gecikmeden ötürü özür dilerim.
    Noblesse'ciğim, Banu'cuğum, Nilüfer'ciğim,
    Fiammacığım, Mevdoş'cuğum, Uzman Amatör'cüğüm, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. üst taraftaki turkuaz ve gold kumaşın birlikte kullanıldığı kolye benim olsun :)))

    YanıtlaSil
  12. Peki olsun Gülsen Hanım, ama sizi hayal kırıklığına uğratacak, çünki o kumaş değil. Polimer kille yapıldı :)))

    YanıtlaSil
  13. kumaş gibi duruyordu çok pardon:))

    YanıtlaSil
  14. Pardon olur mu? Çok sevindim, öyle bir efekt vermek istemiştim. Demek becermişim. Teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  15. Becermek ne demek muhteşem olmuş tekrar tebrikler :)

    YanıtlaSil
  16. I always come here for words. I'm so special that makes you beautiful! again!
    Greetings Baukje

    YanıtlaSil
  17. Dalga görünümlüler, kırışık kumaş görünümlüler çok beğendiğim modellerin. Turuncu mavi birlikteliği çok baştan çıkarıcı. İnsanın her birine bir şiir yazası geliyor:) Ellerine sağlık. Dilerim çok çabuk satılırlar ve yeni arkadaşlarını üretirsin. Gerçi bu virüs bir bulaştı mı, elinde satılmadan kalsalar da üretirsin. Yine de bir an önce hayırlı nasipleri çıksın:))

    YanıtlaSil
  18. Baukje, thank you, and excuse me for late answer.

    Teşekkürler Nurten Hanım. O virüsle doğdum galiba. Hatta bizzat virüs bile olabilirim :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?