AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

4 Ocak 2012 Çarşamba

ŞU GÜZEL KIZA BİR BAKIN

Bu fıstık prensesin adı Fincaniloş. Kardeşimin dünya güzeli, zümrüt gözlü kızı. Resmi skype'den çektim, gözlerinin rengi tam çıkmamış. Çağla gibi yeşil. Dudağının yanında bir ben var, o nedenle O'na İncek'li Cindy diyorum.



4 yorum:

  1. Maşallah. Çok güzelsin sen tatlı kedicik. Fincaniloş öptüm seni gıdından, göbişinden:)

    YanıtlaSil
  2. Adı da yakışmış ama ... Çok tatlı bir kızmış bu canım,maşallah !

    YanıtlaSil
  3. Tekirler bir başka güzel oluyor:)))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?