AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

10 Nisan 2011 Pazar

BAYKUŞ KOLYE

Canımın içi, birtanecik badem suratlı kardeşciğime doğumgünü hediyesi olarak yaptım geçen yıl. O'nun bahçesinde bir baykuş ailesi yuva yapmıştı. Sanırım ondan ilham aldım.
Yapımı tasarımından, fırınlanıp cilalanmasına kadar bir hafta filan sürmüştü. Tüyleri oluşturan desen blokları (cane) nın yapımı epey zordu.  Ama çok keyifli bir süreçti.




14 yorum:

  1. inanılır gibi değil, işte bu güzel kolyenin yapılışı olsada yapamam, harikasınız.

    YanıtlaSil
  2. nasıl sabır isteyen ve de maharet isteyen bir iş bu hayran kalmamak elde değil
    ellerinize sağlıık

    YanıtlaSil
  3. Harika bir parça. Ne diyeceğimi bilemedim. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim, böyle pohpohlandıkça fena gaza geliyorum haberiniz olsun :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşşş.ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  6. harikaa çok emek isteyen bir kolye,ellerine sağlık....
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  7. şimdi bu polimer kille mi yapıldı,ağaçtan bir görünüm vermişsiniz.ne becerikli elleriniz var ,nazar değmesin maaşallah.

    YanıtlaSil
  8. Nihal Hanım yaptıklarınıza bayıldım tebrik ederim, hepsi muhteşem olmuşlar.

    YanıtlaSil
  9. harikasınız nihal hanım bayıldım bu baykuşa. şöyle bir blogunuza bakayım diye girdim ama hala çıkamadım çıkmak istemediiim:)

    YanıtlaSil
  10. Ah sizi burada görmek ne güzel Duru Hanım. Hoş geldiniz.
    Tüm yorumlarınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Bu bir sanat eseri olmuş. Dün geceden beri bloğunu geziyorum arkadaşım. Yoruldum valla. İnsan zevkten yorulur mu, yoruldum. Anladığım kadarıyla sen de benim gibi hobisi gelince uykuyu kovalayanlardansın. Dur bakalııımmm. Beni yormaca nasıl oluyormuş, her yazına yorum yapayım da gör:) Gönül öyle istiyor ama, bilemiyorum. Yine de bundan sonra sana çok ziyarete geleceğim belli oldu. Dur bi gideyim de izlediklerime ekleyeyim bu güzel bloğu.
    Afyon'dan selamlar, kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  12. Hoşgeldiniz Nurten Hanım.
    Ne güzel, ne sıcak bir yazı yazmışsınız. Çok teşekkürler. Siz yazın ben yorgunluktan sürünmeye razıyım :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?