AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

3 Nisan 2011 Pazar

LALE KOLYEM

Büyük takılar (kocaman mı desem acaba) serisinden lale kolyem. Valla büyük takıları seviyorum ne yapayım. Dümdüz bir kıyafetle gayet hoş duruyorlar.
Bu kolye ile çok uğraştım, ama sonuçtan memnunum doğrusu.






7 yorum:

  1. Çok beğendim ellerinize sağlık,takı konusunda seçiciyimdir, tasarımlarınız değişik ve çok güzelll.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel, çok mutlu ettiniz beni.

    YanıtlaSil
  3. İnanılmaz güzeller.Elleriniz dert görmesin.Takipteyim bekleyen fimolarım ve göz zevkim için sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sevgili nrhnmrl Teşekkür ederim. Sizle fimohamuru.net'ten tanışıyoruz. Orada nickim DONDURMA idi. Sizi burada gördüğüme çok sevindim. Hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim ellerinize sağlık, uzun uzun bakmak gerek tüm bloğa hepsi birbirinden güzel...

    YanıtlaSil
  6. ÇOk güzel olmuş....
    <:))

    YanıtlaSil
  7. Olá querida! parabéns , parabénsssss...sua arte é uma das mais lindas que estou conhecendo. Não sei do são feitas mas são belíssimas, Um grande bj em seu coração e boa sorte!

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?