AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

12 Nisan 2011 Salı

MOR TAKIMIN YAPILIŞI

Bu takımın yapılış aşamaların resimlemiştim. Unutmuşum. Bari şimdi yayına vereyim. Atlayanlar için bitmiş hali XL Takılar etiketinde. Boşverin aramayın. İşte burada











6 yorum:

  1. 10marifetteki gibi bloglarda da yazıların tutulma şansı olsa çok iyi olurdu.
    Ellerinize sağlık çok güzel anlatım süper yazın fimolarımı ortaya çıkaracağım.

    YanıtlaSil
  2. herkes yapabilir,ama herkes güzel anlatamaz,ben beğendim sizin anlatım biçiminizi,çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim nrhnmrl, fimofimo.
    Anlatımı beğendiğinize sevindim. İşe yarar birşeyler yapmak beni mutlu ediyor.
    Siz de yaparsanız ben de görmeyi çok isterim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Hem çok güzel şeyler yapıyorsunuz hem çok detaylı anlatıyorsunuz , harika, çok teşekkürler :)
    Bize de malzeme alıp başlamak kalıyor ama bahar yorgunluğu var sanki bu aralar bende :))

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Serpil Hanım, ama haydi hareket biraz :)

    YanıtlaSil
  6. yine geldim bayıldımmm yeniden mest oldummm çalışmalarınız bana şevk veriyor siz gercek bir sanatcısınız...

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?