AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

19 Nisan 2011 Salı

CERNIT

Biliyorsunuz FIMO'nun üreticisi değişti, bu nedenle şimdilik ithalatı yok. Yerine CERNIT geldi. Şimdi Kadıköy'e Güven Hobby'ye gidiyorum. Tüm renklerini getirmişlerdi, kutuları açmamışlardı. Artık açılmıştır herhalde. Gidiyorum, alıp geleyim, anlatırım.

4 yorum:

  1. İnternetten satışları var mı acaba? Bir de fiyatlarını bilmek isterim. Ben Tahtakale Hobi'den getirtiyorum. Ellerinde hâlâ var görünüyor.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Hayal kırıklığı yaşadım. Çeşit azmış Güven'de. İthalatcının bu kadar çeşit getirdiğini söylediler. Ama tahtakale hobi'de çok daha fazla renk var internet sitelerinde gördüğüm kadarıyla. Translucent olarak sadece beyaz var. Siyah bulamadım, metalik renkler çok az. Fiyatı tahtakale ile aynı. 3.50 TL. Ama ellerindeki az sayıda renk seçeneği olan Fimo'ları 5.50 den satıyorlar. Sculpeyler de öyle. Söylendim biraz bu kadar fark olur mu diye.
    Tahtakale hobi'den şaşmamak lazım, Merkezleri Ümraniy'de, birkaç ay önce gidip sağlam stok yapmıştım. Yine bir gideyim, şeker dükanındaki çocular gibi delireyim diyorum :)
    Ama yine de Güven'in adresini vereyim, internet satışları var. http://www.guvensanat.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. cernit'i nette ben de gördüm.Bakalım beğenecek misiniz?Önemli olan bu.Aslında gönlüm fimo satışlarının yeniden başlamasından yana.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?