AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

29 Nisan 2011 Cuma

MAVİ KIVRIMLAR

Hâlâ kıvırmaya devam ediyorum. :)
Deniz gibi oldular. Translucent kilden korkarım aslında. Rengi piştikten sonra değiştiği için, her zaman sonucu merakla beklerim. Bu sefer memnunum. Bu ince kıvrımlara yakıştı. Renkler de tam istediğim gibi. Bakalım beğenecek misiniz?

7 yorum:

  1. ben beğendim.:)beğenmeyen olacağınıda sanmıyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım.. hele ikinciye.. mavi rengi hiç sevmem aslında ama bunlara içi akıyor insanın.. ben de bir aralar uğraşayım dedim bu hamurlarla ama fırına girince boyut falan kalmadı :) Böyle kalmalarını nasıl sağlıyorsunuz Nihal hanımcım?

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Sezobigo.
    Serpil Hanım teşekkür ederim. Valla şekil konusunda özel birşey yapmıyorum. Şekillendirip fırına gönderiyorum, öylece çıkıyor. Kullandığınız hamur ne idi acaba?

    YanıtlaSil
  4. Normal sıradan fimo hamurlarıydı.. Maske yapmak istemiştim.. ama duvara tablo oldular :))))

    YanıtlaSil
  5. Serpil Hanım, bu tür objeler için Fimo classic gibi daha sert olanlar daha uygun, ama ne yazık ki o da artık gelmiyor.
    Genel olarak, objenin yere temas eden kısmı ortalarda, yüksek duracak kısımlar da yanlarda olursa pek sıkıntı olmaz. Tersi durumda yani kenarlar yere temas edip, ortalar yere değmeden yüksek kalacaksa o zaman haliyle çöker. Fizik kanunu. Buna engel olmak için altına alüminyum folyodan destek yapın. Hatta folyodan kabaca bir kalıp yapıp üzerinde çalışın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Kıvırmaya, daha da kıvırmaya devam lütfen. Çünkü harika olmuşlar.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?