AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

13 Nisan 2011 Çarşamba

BU SIRALAR KIVRIMLARA TAKTIM

Bu aralar kıvrımlara takıldım. Bunları yapmak çok hoşuma gidiyor. Mazoşist miyim neyim? Ukalalık demeyin ama işin gerçeği olduğundan söylüyorum, bir hayli zor.
Sabırsızlık edip pişirip cilalayıp hemen buraya koyuyorum. Aslında daha işleri bitmedi ki. Kolye haline gelmeleri için daha bir sürü işlem gerekiyor. İşin o tarafını pek sevmiyorum ama asıl bittikten sonra güzel olacaklar.
Devamı da var, hem fırınlanmış hemde tepsinin dolmasını bekleyen. Onların resimlerini de sonra eklerim  artık. Yoruldum bu gece diyecektim ki, saatin geceyi terk edip sabaha tırmandığını fark ettim. Yani herkese günaydın :)








7 yorum:

  1. sen böyle değişik şeyler yap ki Nihal Abla biz de öğrenelim senden olmaz mı?ben sen o mor takımın yapılışını anlattıktan sonra öyle bir geçer zaman ki dizisini izlerken bir takım yaptım,ama benim kaşıklar büyük herhalde önce yemek kaşığı,sonra tatlı ve en son da çay kaşığı yaptım,resimlerini bloguma koyacağım,bana eksiklerimi hiç çekinmeden söylersen çok mutlu olurum.www.fimovefimo.blogspot.com sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. nihal hanım, iyiki de takılmışsınız, harika işler çıkarmışsınız. seyirlik...

    YanıtlaSil
  3. bu kıvrım kıvrım çalışmaları çok seviyorum, ahh keşke yapabilsem.

    YanıtlaSil
  4. çok zor bir iş yapıyorsunuz..harika calışmalar ellerinize sağlık..
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu tesadüfen keşfettim nefis parçalar yapıyorsunuz,ellerinize sağlık.Başarılar ve kolaylıklar diliyorum.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Sevgili NİHAL,kkıvrımlar çok güzel gerçekten.Resimlerde çok canlı,bütün renkleri görebiliyoruz.Aklımdan geçeni söylemek istiyorum,bunlardan harika sehpa bibloları,tabakları,ne bileyim her zaman göz önünde olabilecek büyük objeler olabilir mi?Abajur altlıklarıda geldi şimdi.İnan çok güzeller.Hoşcakal.

    YanıtlaSil
  7. Bu yayındaki yorum sayfasına Sibel Hanım'a cevap vermek için girdiğimde bir de ne göreyim, benden hiç cevap yok. Ya o zamanlar çok yeni blogcuydum, âdap-erkân bilmediğimden yazmamışım, ya da yazdıysam kaybolmuşlar (ki son zamanlarda bunun örneğini bir kaç kez yaşadım) Özür dilerim.
    Sibel Hanım, ne güzel fikirler. Hiç aklıma gelmemişti. Mümkün olduğunca az biblo kullandığımdan herhalde :) Özellikle abajur altı harika bir fikir. Mutlaka denemeliyim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?