AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

28 Nisan 2011 Perşembe

ÇAKMAK KILIFLARI

 Yaptığım zaman hepsini severek kullandım. Resimleri buraya eklerken farkettim ki, hepsini bir kenara atmışım. Hevesim geçmiş zâhir.
Ama bu kaplama işleri öğrenme döneminde çok yararlı oldu bana.
İlgilenenler için yapımı burada

   


5 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar, renkler desenler çok uyumlu ve zevkli.

    YanıtlaSil
  2. çok ilginç.... çakmağa kılıf yapmak aklımın ucundan bile geçmezdi... elelrinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Bu plastik çakmaklar hep karışır, kazara başkasınınki çantaya atılır. Polimer kille uğraşmaya ilk başladığımda elime ne geçerse kaplıyordum. Aklıma bu nedenle geldi. Eşin birgün oğluma "annen bu gidişle bizi de kaplayacak, yatarken kapını kilitle, kendini kurtar" dedi.

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık ;) Bir ara ben de yeni fikirler üretmeye çalışırken bu çakmak kaplama olayı aklıma gelmişti ama çakmak fırında yanar mı nasıl olur diye düşündüğüm için vazgeçmiştim :D Siz çok güzel anlatmışsınız,belki bir ara denerim bakalım ... Buarada benim bloguma da beklerim :


    http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler junkhead. Bloguma hoş geldiniz. Şimdi geliyorum iade-i ziyarete

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?