AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

16 Nisan 2011 Cumartesi

KIVRIMLARA DEVAM

Kıvrımlılara devam ediyorum. En alttaki pembeli olanı bu haliyle beğenmedim, içine resin döktüm. Daha güzel oldu, su içindeymiş gibi. Resmi daha sonra :)










6 yorum:

  1. aman ne olur kıvrımlara devam edin, yapamasakta gözümüz gönlümüz açılsın.

    YanıtlaSil
  2. Selam. Resimdekiler hos gorunuyor ama kivrim ne oluyor? Blogunuz guzel.

    YanıtlaSil
  3. Seni mi kıracağım Noblesse'ciğim, devamı var, azzzz sonra :)

    YanıtlaSil
  4. My Little World "kivrim" means "curl" "kivrimli" means "curly". Thank you.

    YanıtlaSil
  5. Enfes:)) Nette gördüklerime nal toplatır hepsi:))
    Fimoyu yumşatacak bi r malzeme biliyor musunuz? Bebe yağı kullanıyordum, sevmedim.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Nedret Hanım'cığım.
    Fimo yumuşatmak için ayçiçek yağı kullanıyorum. Çok az ama. Parmağımın ucunu ıslatacak kadar. Aslında Fimo'nun kendi markasıyla ürettiği yumuşatıcı da varmış, nette görmüştüm, ayçiçek yağı iyi iş görüyor, onun için hiç denemedim.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?